Om Messenger...

tott

Trådstartare
Skickade ett meddelande till en jag inte är fb-vän med. Möttes av en ruta "lägg till på Messenger". Måste man det för att få kontakt nuförtiden, eller går meddelandet fram ändå? Vet någon?
 
Det går fram men brukar hamna i "övrigt" korgen och då är det inte alltid mottagaren ser det.
 
Finns väl ingen "övrigt"-korg mera?
Jo? Eller...gör det inte? Jag har inställt så att jag måste godkänna meddelanden innan jag ser dem/får dem i inkorgen...

Edit : aha, trodde det berodde på vilken inställning man hade, för fortfarande kommer folk och bara "jag har inte fått något meddelande"...
 
Senast ändrad:
Nej, ingen övrigtkorg längre. Nu kommer mess från okända som meddelandeförfrågningar överst i vanliga korgen.
 
Så...ska jag lägga till personen på messenger eller inte för att den säkert ska notera meddelandet?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Kan någon förklara varför jag kan se Levererat och Läst på vissa mottagare av mina SMS men inte på andra? Mest irriterande är att jag...
Svar
16
· Visningar
656
Senast: Rie
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 859
IT & mobiler Vet ni om man kan pausa händelser från en viss person som kommer upp i messenger en tid? Är det vi så fall i facebooks inställningar...
Svar
7
· Visningar
660
Senast: Cattis_E
·
Samhälle De flesta har väl fått ett meddelande på Messenger med den frågan. Dvs nån bekant på fb har blivit hackad och denna förfrågan skickas ut...
2
Svar
23
· Visningar
3 244
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kaninskrik
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp