Om Messenger...


Jag lägger mig i :p
Det står nog lägg till.
Jag undrade nyligen samma då jag startade en konversation men hen har ännu inte svarat så jag vet inte om hen har sett det eller inte och där står det likadant.

image_5982de712a6b2273529f583c.png
 
Senast ändrad:
Jag lägger mig i :p
Det står nog lägg till.
Jag undrade nyligen samma då jag startade en konversation men hen har ännu inte svarat så jag vet inte om hen har sett det eller inte och där står det likadant.

AQKAAAAC6JhodHRwczovL2NkbjIuY2RubWUuc2UvNDc4NjQ3Ny85LTMvaW1hZ2VfNTk4MmRjZTUyYTZiMjI3MzI4MGRmNzRiLnBuZw
Den jag skickade till verkar inte heller ha läst mitt meddelande. Skickade igår.
 
Läste någonstans att mottagaren kan läsa meddelandet utan att godkänna, och då får avsändaren aldrig veta om mottagaren läst eller inte, dvs inget "visat" eller "fotofylld plupp" dyker upp.
Vet någon nåt om det?
 
Läste någonstans att mottagaren kan läsa meddelandet utan att godkänna, och då får avsändaren aldrig veta om mottagaren läst eller inte, dvs inget "visat" eller "fotofylld plupp" dyker upp.
Vet någon nåt om det?

Stämmer.
 
Läste någonstans att mottagaren kan läsa meddelandet utan att godkänna, och då får avsändaren aldrig veta om mottagaren läst eller inte, dvs inget "visat" eller "fotofylld plupp" dyker upp.
Vet någon nåt om det?
Ja det stämmer! När man inte är vänner på FB så får mottagaren en "meddelandeförfrågning" och kan läsa meddelandet. Om man vill interagera med personen så kan man godkänna och således börja prata med varandra, men man kan också bara strunta i det.
Från din sida så kommer meddelandet stå som oläst tills personen har godkänt.
 
Ja det stämmer! När man inte är vänner på FB så får mottagaren en "meddelandeförfrågning" och kan läsa meddelandet. Om man vill interagera med personen så kan man godkänna och således börja prata med varandra, men man kan också bara strunta i det.
Från din sida så kommer meddelandet stå som oläst tills personen har godkänt.
Äsch då :(
 

Liknande trådar

IT & mobiler Kan någon förklara varför jag kan se Levererat och Läst på vissa mottagare av mina SMS men inte på andra? Mest irriterande är att jag...
Svar
16
· Visningar
656
Senast: Rie
·
IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
10 000
Senast: Araminta
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 867
IT & mobiler Vet ni om man kan pausa händelser från en viss person som kommer upp i messenger en tid? Är det vi så fall i facebooks inställningar...
Svar
7
· Visningar
662
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp