mamman

Trådstartare
Jag tycker att det är jobbigt att annonserna har trängt in sig mellan forumgrupperna och att forumen under "Hästar" därmed har förpassats längst till vänster där de är svårare att se. Tycker att det var mer logiskt med placeringen där "Hästar" och "Grenar" var i mitten av skärmen=synfältet.

Gillar inte heller när annonser smyger sig in bland trådarna under "Just nu".

Man ska inte riskera att blanda ihop annonser med forumtrådar - tycker jag
 
Håller med om annonserna och det "där uppe".

Ska det bara vara tre "just nu"-trådar också istället för fem? :( är i alla fall så från mobilen.
 
Min tanke med att minska ned det till tre var att det skulle bli mer enhetligt och snyggare. Jag har nu ökat på det till fyra.
 
tycker också att den övre "listen" där de olika indelningarna står är oharmonisk. Det är mycket luft mellan grupperna men nästan ingen alls till ytterkanterna, tror att det bidrar till att det känns som att forumen under "hästar" nästan har försvunnit ur synfältet.
Mellanrummet mellan grupperna borde vara 2* mellanrummet mellan de yttre grupperna och kanten.
 
oordningen där uppe då?
Jag tycker att det är uppenbart att det mest handlar om att vänja sig vid en liten förändring, där länkar flyttat sig lite jämfört med tidigare. Exakt hur det ser ut ändrar sig dessutom beroende av hur stort webbläsarfönster man har.
 
Men att stoppa annonserna mitt bland forumen är sjukt ologiskt! Varför? :confused: Har du för lite besökare bland annonserna eller?
 
Anledningen till att jag placerade de olika kategorierna som jag gjort är för att jag anser att forumen under Hästar är viktigast, därför läggs de först, sedan följs de av Tävlingsgrenarna, som precis som radannonserna är hästrelaterade, det hela avslutas med de forum som inte är hästrelaterade.
 
Tycker inte heller ordningen där uppe känns bra... Förstår hur du tänker, men det blir konstigt. Bättre att alla forum är tillsammans, även om alla inte är hästrelaterade.
 
Jag instämmer med övriga, det blir väldigt märkligt att ha forum - forum - annonser - forum. Det blir väldigt rörigt och oklart.
 
Flytta på annonserna igen, SNÄÄÄÄLLA?
Det blev rörigt. Bättre att ha annonserna helt skilda från forumet.
 
Det jag ser först är Grenar, det ligger mitt i blickfånget. Det som ligger längst ut på sidorna är det jag läser/registrerar sist. Kanske fler som känner likadant?
Precis så är det för mig med! Jag kollar sist ut mot sidorna. Jag börjar i mitten av skärmen och där finns grenar och annonser... dvs de delar jag kollar sist.
 
Jag tror det som vanligt handlar om vanesak, även om jag håller med om att "Grenar" hamnar i blickfånget. (Kan ju vara bra att veta.)
För mig hade det räckt med att "Grenar" och vanliga hästforumen hade bytt plats. :)
Trivs bra med att ha de "vanliga" forumen längst till höger.

Och gärna fem "Just nu"!
 
Anledningen till att jag placerade de olika kategorierna som jag gjort är för att jag anser att forumen under Hästar är viktigast, därför läggs de först, sedan följs de av Tävlingsgrenarna, som precis som radannonserna är hästrelaterade, det hela avslutas med de forum som inte är hästrelaterade.
Men på en datorskärm läser man inte från vänster till höger över hela skärmen. Man ser det i mitten och det på kanterna är perifert och kräver en aktiv handling för att se.
 

Liknande trådar

Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 746
Senast: Mia_R
·
Hästhantering Jag har haft min häst sedan 2015 nu och vi kommer väldigt bra överens. Hon är väldigt ranghög och bestämd, visar tydligt missnöje men...
Svar
3
· Visningar
1 591
  • Låst
  • Artikel
Dagbok (Ni som kommer ihåg något av mina tidigare dagboksinlägg i år bör varnas om att jag kommer skriva ett typ precis likadant gnällinlägg...
Svar
4
· Visningar
1 943
Hästvård Jag skulle gärna vilja höra lite förslag och gisssningar på vad som kan vara fel på min häst. Har bokat kliniktid, men först om en...
Svar
5
· Visningar
2 387
Senast: bellala
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp