Jaaa!! Jag hoppar väl in i den här tråden också :bump: vad kul det ska bli!

Jag ser fram emot freestyleåkningen (specifikt slopestyle och big air), konståkning, skicross och kanske lite alpint också. Har även gjort ett Excelark där jag skrivit in tv-tider för de intressanta tävlingarna :angel: Hoppas bara på bra kommentatorer och experter. Har ingen aning om vilka kommentatorer Discovery brukar ha.
 
Slopestyle och Big air! :love:
Tiderna för det suger dock. Alla de tävlingarna går mellan 2 och 5 på natten. Jag som hade sett fram emot att kunna se det vid nåt tillfälle när man ändå var vaken (åtminstone nån final). Nu är det ju till och med på sämre tider än X-games. :meh:
 
JAG ÄLSKAR OS! :bump: Vad jag ser fram emot? ALLT! :D Kommer dock bli en utmaning att hänga med som jag vill i år eftersom jag börjar nytt jobb första februari och därmed inte kan förlägga semestern eller styra plugget runt OS. Min plan är att undvika sociala medier och verkligen maxa nyttan av alla playtjänster som finns idag. :up:
 
Angående tider så antar jag att de kommer köra repriser de andra tiderna? Dvs tror ni inte att kvällar och helger etc kommer vara fulla med repriser?
För det är ju inte många som kan kolla på natten?
 
Vad är bästa sättet att kunna se OS? Någon playtjänst helst! Finns det något man kan ha bara över OS?
Det är Discovery som gäller. Om du går in på deras sida så kan man skaffa sig playtjänsten för en månad för 79 kr tror jag. Då hinner man ju se hela OS för de 79 kronorna :)

Rättar mig själv: det är Eurosport som gäller. Alltså Eurosports playtjänst. Men de ägs ju av Discovery :)
 
Det är Discovery som gäller. Om du går in på deras sida så kan man skaffa sig playtjänsten för en månad för 79 kr tror jag. Då hinner man ju se hela OS för de 79 kronorna :)

Rättar mig själv: det är Eurosport som gäller. Alltså Eurosports playtjänst. Men de ägs ju av Discovery :)

Tack :) Det är alltså inte dyrare under OS? Toppen i så fall :D
 
Det är Discovery som gäller. Om du går in på deras sida så kan man skaffa sig playtjänsten för en månad för 79 kr tror jag. Då hinner man ju se hela OS för de 79 kronorna :)

Rättar mig själv: det är Eurosport som gäller. Alltså Eurosports playtjänst. Men de ägs ju av Discovery :)
Är det samma företag som har TV3?
Jag minns att sommarOS så hade de en del sändningar i tv3.
 
Är det samma företag som har TV3?
Jag minns att sommarOS så hade de en del sändningar i tv3.
Hm, det är väl Viasat som äger TV3 och som sände OS i Rio? Nu har Discovery fått rättigheterna för nästföljande fyra OS om jag inte minns fel. Ganska skönt tycker jag med tanke på att sändningarna från Rio inte var helt tipptopp enligt mig. Hoppas Discovery sköter det bättre :)

Lägger till att delar kommer visas på Discoverys kanaler som är Kanal 5, Eurosportkanalerna osv. Hjälper tyvärr inte mig som inte har några extrakanaler men det är kanske kul för de som har det!
 
Hm, det är väl Viasat som äger TV3 och som sände OS i Rio? Nu har Discovery fått rättigheterna för nästföljande fyra OS om jag inte minns fel. Ganska skönt tycker jag med tanke på att sändningarna från Rio inte var helt tipptopp enligt mig. Hoppas Discovery sköter det bättre :)

Lägger till att delar kommer visas på Discoverys kanaler som är Kanal 5, Eurosportkanalerna osv. Hjälper tyvärr inte mig som inte har några extrakanaler men det är kanske kul för de som har det!
Ok jag ska kolla upp när och hur det går. Det lär väl gå att hitta på nätet.
Jag tyckte Riosändningarna var riktigt bra. Speciellt bra att ridsporten fick en hel egen kanal. Det var roligt att de tog de sändningarna på allvar.
 
Ok jag ska kolla upp när och hur det går. Det lär väl gå att hitta på nätet.
Jag tyckte Riosändningarna var riktigt bra. Speciellt bra att ridsporten fick en hel egen kanal. Det var roligt att de tog de sändningarna på allvar.
Ja det var ju väldigt många sändningar vilket var superkul! Däremot gillade jag personligen inte att samma expert kommenterade all ridsport eftersom grenarna skiljer sig så mycket. Känns som att det var ett märkligt misstag vilket drog ner det hela. Sändningarna i sig var det ju inget fel på dock och jag hoppas att det blir lika stor täckning så att säga även i detta och nästa OS!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Med ett par dagar kvar innan transferfönstret inför OS stänger är det hästbytartider i ridsporten. Senast i raden är svenskägde...
Svar
0
· Visningar
146
Senast: Gunnar
·
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 393
Senast: Lingon
·
Småbarn Såg att de har beslutats om att från och med 1/7 2024 kan föräldrar överlåta 45 dagar (tot. 90 dagar) per barn till någon annan som inte...
Svar
16
· Visningar
737
Hemmet 3e tråden relaterad till hemmet och vi har inte ens flyttat in... 😅 men den här är lite generell också. Jo, jag läste nyligen (jag...
Svar
1
· Visningar
369
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Dammigt
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Vänner som avbokar och ombokar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp