Jävlar att inte SVT har det, inte bara för att det är billigare utan för att de är så bra. :rage: Ska iallafall kolla konståkning, hockey, längdskidor och lite annat smått och gått. Blir väl att hitta streamar också. :cool: Jäkligt roligt att höra Peter Forsberg kommentera hockey. Fortfarande förbannad att NHL vägrade att medverka, det skulle deras eget fel om IOK vägrade att låta dem medverka nästa OS i Kina, exakt den marknad de är desperata att ta sig in på. :devil:
 
CURLING! :love:
HOCKEY! :love:
Freestyle, alpint, längd (speciellt han taekwandosnubben som nu satsar på att bli först för sitt land i vinterspelen), skidskytte, bob, konståkning och en hel del annat! :banana:
 
Aftonbladet har nu en artikel med fullständiga sändningar och tider https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/MxJ5E verkar klara sig ganska långt med Kanal 5 och 9. Om man köper kanal5 premium verkar man få alla kanaler som behövs online för 79 kr. Definitivt värt det. http://www.dplay.se/skaffapremium/ Ingen aning dock om premium också inkluderar OS på tv. Ska kolla upp det.
Ingår Eurosport i Kanal5-premium?!?
Utan att ha kollat upp så tolkar jag det, via ditt inlägg och artikeln, att man (jag) behöver både Kanal5 premium och Eurosport play.
Viasat var i s f mycket mycket smidigare. En play-tjänst, ALLA sporter. Och man kunde hoppa mellan sporterna riktigt smidigt.
 
Ingår Eurosport i Kanal5-premium?!?
Utan att ha kollat upp så tolkar jag det, via ditt inlägg och artikeln, att man (jag) behöver både Kanal5 premium och Eurosport play.
Viasat var i s f mycket mycket smidigare. En play-tjänst, ALLA sporter. Och man kunde hoppa mellan sporterna riktigt smidigt.

Nope ett Premiumkonto är allt du behöver:

Med Dplay Premium får du:
- 12 livesända kanaler Se Kanal 5, Kanal 9, Kanal 11, Discovery Channel, TLC, ID, Discovery World, Discovery Showcase HD, Discovery Science och Animal Planet. Just nu ingår även Eurosport 1 och Eurosport 2.
 
Men det är synd med alla misstankar kring dopning. Det förstör så mkt när man inte vet hur det är med Ryssland.
Och nu prat om svenskar..
 
Upptäckte nu att det är idag som det är invigning! Här har vi koll :angel: Ska nog titta lite och hoppas på att se något kul.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Med ett par dagar kvar innan transferfönstret inför OS stänger är det hästbytartider i ridsporten. Senast i raden är svenskägde...
Svar
0
· Visningar
145
Senast: Gunnar
·
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
2
Svar
32
· Visningar
2 522
Senast: MiniLi
·
Småbarn Såg att de har beslutats om att från och med 1/7 2024 kan föräldrar överlåta 45 dagar (tot. 90 dagar) per barn till någon annan som inte...
Svar
16
· Visningar
692
Hemmet 3e tråden relaterad till hemmet och vi har inte ens flyttat in... 😅 men den här är lite generell också. Jo, jag läste nyligen (jag...
Svar
1
· Visningar
361
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp