OS-tråden hoppning

Men vafan håller jag på med! Kollade femkampen och dom kan inte rida för fem öre och dom skuttar runt på 120. Jag sitter och mesar runt på 110 på min 6 åriga hopphäst och jag kan rida på hinder!!! Jag blir fan förbannad på mig själv!! Nä nu blir det ändring i lägret!!!
 
Men vafan håller jag på med! Kollade femkampen och dom kan inte rida för fem öre och dom skuttar runt på 120. Jag sitter och mesar runt på 110 på min 6 åriga hopphäst och jag kan rida på hinder!!! Jag blir fan förbannad på mig själv!! Nä nu blir det ändring i lägret!!!
Hahaha jag tänkte något liknande :o
 
COTY är ju jättelätt, bara ett antal maxade banor på 125-130 för en 6-åring...rider du det då ska jag minsann ta in dig i tävlingen @fio !!:devil:
 
Jag tror det är stor skillnad på själva Stuteri Arch, som ju är affärsdrivande med anställda och såklart hästförsäljning, och sponsringen av Malin och Peder, som är marknadsföring. De har ju jobbar ihop i evigheter, och aldrig sålt en häst som Malin eller Peder velat behålla? Så det är väl ingen högoddsare att det skulle fortsätta likadant.

Jag tror man får skilja på affärsdrivande verksamhet och marknadsföring, det är helt olika logiker. Hela poängen med att sponsra ur affärssynpunkt är ju att H&M ska synas i resultatlistorna, och det lär ju inte hända om man säljer hästarna som åstadkommer de placeringarna.

Det finns absolut poänger i det du skriver men det är just Stuteri Arch som äger All In och Cue Channa också, inte H&M. T ex Sibon och Sparven ägs av Astrid Ohlin men de bär H&Ms prefix i alla fall, så H&M kan marknadsföras även om familjen Persson inte äger hästarna.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Förbundskapten Henrik Ankarcrona har tagit ut ett väntat lag till EM i hoppning som inleds under onsdagen i italienska Milano. Henrik...
Svar
0
· Visningar
310
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Nio svenska ryttare är klara för start under Longines Global Champions Tour på Stockholms Stadion 16-18 juni. Världsettan Henrik von...
Svar
0
· Visningar
380
Senast: Gunnar
·
Hoppning Nu kör vi! Idag börjar hoppningens VM med en speedklass. SVT börjar sända 10:50. Våra svenskar har startnummer: 25. Jens Fredricson -...
84 85 86
Svar
1 712
· Visningar
72 947
Senast: fio
·
  • Artikel
Hästnyheter Tretton svenska ryttare är uttagna till Global Champions Tour-tävlingarna i Stockholm. Bland andra är svenska OS-guldmedaljörerna i...
Svar
0
· Visningar
378
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp