Oseriös avel, ämnet som tyvärr aldrig tar slut

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pom och Chi-blandningar brukar ju sälja rätt bra. Säkert för att det låter gulligt.

Bara att blanda med Aussie för lagom stora, fluffiga hundar med fina färger och blå ögon! Aussipom. Chissie. Chissiepom.
35k styck. 40k för blå ögon. Kag kommer bli rik!!
 
Pom och Chi-blandningar brukar ju sälja rätt bra. Säkert för att det låter gulligt.

Bara att blanda med Aussie för lagom stora, fluffiga hundar med fina färger och blå ögon! Aussipom. Chissie. Chissiepom.
35k styck. 40k för blå ögon. Kag kommer bli rik!!
Jag har fått uppfattningen att chi inte alls säljer särskilt bra längre.. varken renrasiga eller blandraser.. de icke skk reggade är ju bland de billigaste småhundsblandningarna numera :)
 
"På alla hjärtans dag 14/2 fick vår tik en kull underbara blandras valpar som nu är redo att flytta "hemifrån". Valparna är en korsning mellan Golden retriever / Border collie / Husky. Då vi fött upp flera kullar med den här blandningen under de senaste 20 åren, kan vi garantera att valparna kommer att bli perfekta familje-hundar, alt. bästa vän till dej som söker en extremt smart, lättlärd, positiv och okomplicerad hund med stabilt psyke! Alla valpar från tidigare kullar har blivit extremt friska och långlivade med kanonpsyke;-). Valparna är uppväxta i hem-miljö och vana vid barn, katter, hästar mm... Då de nu är lite drygt 8 veckor gamla, är de leveransklara, enligt gällande regler, och redo att flytta till sina nya hem omgående. Valparna säljes nybesiktade, vaccinerade, avmaskade och chipmärkta. Fler bilder, på valparna, deras föräldrar och äldre syskon finns vid intresse. Vid tingning av en valp, tas en handpenning ut på 2.000:- som inte återfås vid ev. ånger. "

Finns i min stad. Ska jag köpa en? :cool:
 
Nu börjar det bli löjligt. En till shit pommes frites:

"Söt och söt kvinnlig baby Pomeranian söker kärlek! Nallebjörn ansikte med vacker päls! Beräknas vara 2.5 till 3 pund fullvuxna.

Vår valp kommer till dig med:
• aktuella vaccinationer / registrering
• deworming
• mikrochip
• hälsointyg
• Livstidsstöd från över 25 års erfarenhet från veterinärtekniker.
Intresserad av att ta den här småpommerska valp hem, kontakta oss för mer information och bilder."

Ja, jag är allmänt sur och grinig idag pga PMS men kom igen?! TROR de verkligen att någon här går på den där dyngan?! :arghh: :wtf:
 
Nu börjar det bli löjligt. En till shit pommes frites:

"Söt och söt kvinnlig baby Pomeranian söker kärlek! Nallebjörn ansikte med vacker päls! Beräknas vara 2.5 till 3 pund fullvuxna.

Vår valp kommer till dig med:
• aktuella vaccinationer / registrering
• deworming
• mikrochip
• hälsointyg
• Livstidsstöd från över 25 års erfarenhet från veterinärtekniker.
Intresserad av att ta den här småpommerska valp hem, kontakta oss för mer information och bilder."

Ja, jag är allmänt sur och grinig idag pga PMS men kom igen?! TROR de verkligen att någon här går på den där dyngan?! :arghh: :wtf:
Det måste väl vara någon scam? Jag tror inte hunden finns.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler På nyhetsmorgon i morse var det ett inslag om vett och etikett i gruppchattar. Nu var det rätt humoristiskt, men det fick mig att tänka...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 025
Senast: Sryoqwe
·
Övr. Hund Detta är nåt som tyngt mig länge så därför har jag valt ett anonymt nick. Jag har en sjuårig hund som jag haft sen han va valp. Vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 936
Senast: lilstar
·
Juridik & Ekonomi Jag har precis börjat ta ut min Allmänna pension. Har tyvärr ingen tjänstepension. Men jag kommer att fortsätta jobba - frilanskontrakt...
Svar
2
· Visningar
421
Senast: Otherside
·
Hundavel & Ras Jag har en liten chihuahua kille på snart 1år. Reg i SKK, bra linjer bak igenom. Chokladbrun med grön/gula ögon. Han är världens...
Svar
19
· Visningar
1 438
Senast: LaMagia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Hat
  • Vi som letar hus

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp