Ostabil klösmöbel

Jag funderar på att köpa ännu ett klösträd från Kattens No 1, isåfall modellen Mathilde.

Är det någon här som har den? Tycker det ser ut som att det finns en risk att det blir ostabilt, alltså att det kan tippa över/välta. Vad tror ni?

http://forumbilder.se/GA65M/651c86dc-fded-4fe6-8f5c-4d19afa7e1fe


Den ser väldigt vinglig ut... Varför inte köpa en större med lite tyngd?

Mina britter dödade ett liknande klösträd (billigt, köpt på lidl) på något halvår.
 
Den ser väldigt vinglig ut... Varför inte köpa en större med lite tyngd?

Mina britter dödade ett liknande klösträd (billigt, köpt på lidl) på något halvår.
För att det finns inte plats till något större...
Nu är detta inget billigt träd, det köper jag inte för det är inte lönt.
 
För att det finns inte plats till något större...
Nu är detta inget billigt träd, det köper jag inte för det är inte lönt.

Ja alltså vill du köpa det så köp.

Jag har en vanlig klösbräda nu. Nästa träd blir ett stort som sitter fast ordentligt. Mina katter är tunga i gumpen, och i kombination med viss flygbenägenhet så behövs stabilitet.
 
Jag funderar på att köpa ännu ett klösträd från Kattens No 1, isåfall modellen Mathilde.

Är det någon här som har den? Tycker det ser ut som att det finns en risk att det blir ostabilt, alltså att det kan tippa över/välta. Vad tror ni?

http://forumbilder.se/GA65M/651c86dc-fded-4fe6-8f5c-4d19afa7e1fe

Jag hade ett liknande, det var supervingligt men funkade ok efter att jag knöt fast det i en vanlig möbel. Det var ändå inte särskilt uppskattat av katten.
 
Ska du ha ett med så liten bottenplatta som inte går upp i taket så är fastsättning i vägg eller nått annat stabilt nästan ett måste.
 
Jag hade ett liknande, det var supervingligt men funkade ok efter att jag knöt fast det i en vanlig möbel. Det var ändå inte särskilt uppskattat av katten.

De små pälsklingarna är så tacksamma nästan jämt när vi gör oss till för dem :D Jag är fortfarande chockad över att Missia gillar sitt klösträd O_o Hon har dissat varenda igloo/kattgrotta och kattbädd jag köpt... :cautious:
 

Liknande trådar

W
Avel Ännu en hingstväljar tråd men den här gången till ett Nordsvensktbrukssto. Vi har ett sto av lite lättare typ som säkert en del sett...
2
Svar
39
· Visningar
11 757
Senast: Krisse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp