På Gång och Kalendern

Vet inte om ni sett det ännu, men det finns en ny kalender också.
Precis som tidigare kan man lägga in sådant som är på gång i hästsverige. Det finns en liten funktion så folk kan ange om de tänker komma på aktiviteten eller inte. Känns väl inte jätteviktig.

En annan lite större grej är att man när man skriver in sin aktivitet kan välja att skapa en tråd i På Gång-forumet där folk faktiskt kan diskutera runt evenemanget om de vill och kanske skapa lite mer intresse runt det.
 
Om jag går in i forumet som heter På gång från mobilen (iPhone) ser det ut på följande vis:

Bugg_buke-1477.jpg


Från datorn ser det dock ut som det ska och alla andra forum fungerar fint från mobilen såvitt jag har hunnit bedöma.
 
Tack för rapport om detta, jag skall se om det går att åtgärda på små skärmar. Räkna dock inte med att jag löser det i kväll.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 295
Senast: Gunnar
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 300
  • Artikel
Dagbok 14.25 -> Jula (man kan tydligen inte skriva mariebergs köpcentrum södra och norra längre, utan måste skriva butik... Undrar om jag ska...
Svar
1
· Visningar
284
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Förlåt om dethär blir dåligt skrivet men det är bara tankar som jag vill få ut om vän skap och sånt. Men ja jag blev ju mobbad i skolan...
Svar
16
· Visningar
1 266

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp