På spåret

Killaloe

Trådstartare
Nu är det igång igen och fredagarna är räddade!

Ni som sett kvällens avsnitt - vad tycker ni? Lagom nivå på frågorna? Roliga resmål? Bra deltagare?

Och hur känner ni för resten av säsongen? Några ni ser fram emot stt se?

Själv hade jag väldigt dålig koll idag, men är mycket imponerad av Filip och Fredrik. De har aldrig varit några favoriter hos mig (och var inte särskilt varför fem år sedan), men idag imponerade de verkligen :)

Dessutom är jag, som alltid, lite småkär i Fredrik Lindström och hans torra kommentarer :love:
 
Jag håller med, fredagskvällarna är bokade framöver, jag gillar fortfarande detta program.

Och även jag är smått kär i domarens härligaoch lite torftiga utläggningar o funderingar.
 
Äntligen!!!
Jag ser fram emot att se Nina Persson som artist i sista avsnittet.

Jag satt faktiskt i publiken på premiäravsnittet nu ikväll, var nog i bild 6-7 ggr vad jag lyckades räkna :D
Fredrik Lindström var väldigt fåfäng på inspelningen och ville ha extra hårspray av sminköserna i varje teknisk paus ;)
 
Jag älskar På Spåret:love::love: och har laddat länge nu för denna säsongen!

Det är bra lag med överlag i år, både gamla kändispar och nya, vilket är kul. Det känns lovande!
Så fredagskvällarna är bokade framöver.

Dagens program tyckte jag överraskade lite, iaf att Filip och Fredrik vann, faktiskt. Svåra ledtrådar i resorna tyckte jag, tog Halland direkt, och Bath på typ 4:an, men annars var jag lost.
 
Jag tog också Ullared på 10... Inte så konstigt med tanke på var jag bor kanske :angel:

Och sen var jag rätt snabb på Chicago också.

Och så förvånade jag mig själv med att plocka fram någon gammal kunskap jag inte visste jag hade, nämligen manual.


Längtar redan till nästa fredagkväll.
 
Jag tog Bath på 10 poäng, Ullared hann jag inte med att tänka på men hade nog tagit det ganska fort och Agatha Christie var jag snabbare än lagen. I övrigt hade jag nog inte klarat mig så bra.
 
Sången är så pretentiös och trökig. Har inte någon vidare röst heller
Oj, vad olika det där är. Jag gillar Maia Hirasawa jättemycket, men tror väl kanske inte att det är helt lätt för någon att göra om en Peter Gabriel-låt med tanke på hur speciella låtarna är.
 
satt också bänkad, ett av de få program jag gärna följer :) Ser fram emot Nordegren & Epstein.
Håller med TS om Filip och Fredrik, jag gillar dem inte alls, men här var de riktigt bra. Älskar också torra kommentarer och dito humor :D
 
Och vad roligt att det är så många som tittar på programmet! :)

Själv ser jag väldigt mycket fram emot det här programmet:
Program 5: 26/12Jason Diakité & Lina Thomsgård mot Gudrun Schyman & KG Hammar. Musikgäst: José González.

Inte för att jag vet hur bra de tävlande kommer stå sig i ett sådant här sammanhang, men det är ju ändå väldigt roliga profiler som de har lyckats trycka in i samma program :)

Även det här programmet ska bli roligt att se:
Program 9: 23/1Eric Ericson & Kjell Wilhelmsen mot Elisabet Höglund & Jesper Rönndahl. Musikgäst: Jonas Svennem.

Jag gillade verkligen båda paren förra året och jag hoppas att de fortsätter att vara lika bra och underhållande :)


@VLMF
Vad kul att vara med i publiken! Hur lyckades du få komma dit? (för visst är det väl väldigt stort tryck på platserna i studion?)
 
Har precis sett första programmet, skitnöjd med att det finns åtminstone ett program som jag vill se som visas utanför Sverige :) Ser fram emot att följa säsongen och jag gillar Luuk och Lindström, tycker de har en skön dynamik.

Jag tycker ledtrådarna var riktigt svåra idag, Bath fixade jag inte alls. Jag är faktiskt imponerad över Filip & Fredrik, visst att de verkar ha rätt breda kunskaper, men trodde ändå att Zweibergk och Everdahl skulle ta hem det lätt.

@Killaloe program 5 ser ju grymt intressant ut!
 
Vad kul att vara med i publiken! Hur lyckades du få komma dit? (för visst är det väl väldigt stort tryck på platserna i studion?)

Det var jätteroligt!
Jag hängde på SVTs pubiksida flera ggr/dag i augusti när de släppte biljetterna. En dag klickade jag in 1 min efter att de publicerade att biljetterna var släppta så jag signade upp och fick till mig och mina vänner just den helg vi ändå skulle till Gbg :) Och det bästa är att biljetterna är GRATIS! Gäller bara att vara snabb. Inspelningarna startar i oktober.
 
Jag älskar på spåret! Och jag gillar Filip och Fredrik så självklart höll jag på dem ;)

Jag tycker frågorna blivit rätt svåra de sista åren.. Fast det varierar en del mellan programmen.
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 080
Senast: Migo
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 484
Senast: AlmostEasy
·
Äldre Jaha, så var det dags för den 27e säsongen av På Spåret. Presskonferens idag där de tävlande presenterades. Så vad tror vi om årets...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 328
Senast: Killaloe
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
10 841
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp