Bukefalos 28 år!

Fiorano

Trådstartare
Jag vill jättegärna ha ett Herve Godignon-pannband med guldnitar. Men det tar emot att köpa ett pannband för 600 spänn... Är det nån som vet om det finns en billigare variant men just med breda guldnitar?
 
hästgallerian har sådana, men där kostar de 670.. jag tror att de brukar ligga där runtikring...
 
Det behöver inte vara ett HG, plagiat gör inte nåt! Bara det är breda guldnitar!
 
men då finns det ju hur många som helst! :)
Vi har (stenbergs läder) kostar 98 kr. Finns i mörkbruntoch svart med silver- eller mässingsnitar
 
nej, men vet du vad du vill ha så kan du ringa dit, för de skickar mot postförskott.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag skulle behöva köpa en ny sadelgjord men det tar emot, fasiken vad dyra de är 😝 Vi har just nu en Eric le Tixerant (dressyr) gjord...
Svar
4
· Visningar
715
Senast: Oknytt
·
Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
907
Senast: Fetaost
·
Fritid Vill dra på nån liten semester i sommar. Har i tanken att åka till Järnvägsmuseet i Gävle, så sambon kan få se det med. Men sen tar det...
Svar
2
· Visningar
172
Senast: Halcyon
·
Utrustning Årets vintersäsong börjar visserligen lida mot sitt slut här på västkusten, men mina frysna fötter vill ha det varmt ett tag till och nu...
Svar
0
· Visningar
368
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Oseriös avel 2023
  • Matskålar utan nickel

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp