Pannbandstråd!

aker

Trådstartare
Ja, om vi nu har en tränstråd, varför inte starta en pannbandstråd? :idea: (om det inte redan finns en? :confused:)

Kan ju vara kul och se vad andra har för fint! :) och lägg gärna in bilder och kanske eventuella märken! :D
 
Kan lägga vupp på mina favoriter;

Glen Gordon svängt



Ett Swarovski pannband Inget märke men köpt på Charlies.

 
Mina bilder försvann :/

Glen Gordon svängt klinkerpannband


Swarovski pannband. Okänt märke men köpt på Charlies
 
Jag behöver knappast lägga upp en bild för att ni ska veta vad jag pratar om...

Men jag har "alltid" använt blingpannband på min ponny. Favoriten är ett böjt med fyra rader guldfärgade stenar :love:

Döm om min förvåning när jag provade det nyinköpta Micklem Multibridle på henne, med medföljande pannband som är helt rakt och slätt... Och hon var toksnygg i det :d Så mitt nya favoritpannband är bara svart, rakt och alldeles tråkigt :D
 
Jag behöver knappast lägga upp en bild för att ni ska veta vad jag pratar om...

Men jag har "alltid" använt blingpannband på min ponny. Favoriten är ett böjt med fyra rader guldfärgade stenar :love:

Döm om min förvåning när jag provade det nyinköpta Micklem Multibridle på henne, med medföljande pannband som är helt rakt och slätt... Och hon var toksnygg i det :d Så mitt nya favoritpannband är bara svart, rakt och alldeles tråkigt :D

Jag tycker faktiskt att alla hästar klär i vanliga läderpannband medan alla hästar inte klär i blingpannband. När jag var i falsterbo och kollade dressyren så tyckte jag faktiskt att de flesta hade rundsydda (böjda eller raka) läderpannband eller pannband (böjda eller raka) med diskret dekor, dvs små stenar eller små pärlor. Jag tycker faktiskt det är snyggare än superblingade pannband! Just nu har jag ett smalt mässingklinker pannband från mountain horse till min häst, men funderar ibland på att byta till läderpannbandet som hör till. Visst, lite tråkigt kanske, men absolut inte fult! Det fulaste som finns måste ju ändå vara blingpannband som tappat "gnistan" och bara ser matta och tråkiga ut :wtf: men det är vad jag tycker :D
tror faktiskt att läderpannband och allmänt enkla pannband kommer att komma tillbaka igen :D

@_Charlotte_ kan du inte lägga upp en bild på din häst med läderpannbandet? :D
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
16
· Visningar
805
Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 377
Senast: cili
·
Övr. Barn Jag har blivit tillfrågad om jag vill bli fadder för min bästa kompis dotter som föddes i somras och tackade naturligtvis ja. Nu är det...
Svar
18
· Visningar
719
Senast: Malin_L
·
Kläder & Bli fin Vad ska ni ha på er i jul? :) Jag har ingen julklänning/jultröja eller jul-något-alls faktiskt... men nu är tiden inne känner jag, jag...
Svar
10
· Visningar
932
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Åka långt tåg med katt
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp