Paradise Hotel 2015

Sleepan

Trådstartare
Alltså, ingen tråd ännu och det har gått 1,5 program?

Kan väl inte bara vara jag som sitter här och är nöjd över att mitt bästa gulity pleasure-program dragit igång igen? :D

Tycker det känns som ett rätt intressant gäng faktiskt. Ska följas!
 
Det här blir första gången jag följer från start :D men det känns faktiskt som ett härligt gäng, dom verkar bli roliga att följa ;)
 
Jag har tittat för första gången på ett par år (för att en av killarna är härifrån) och jag slås mest av hur gammal jag känner mig, haha. De flesta är typ 5 år yngre än jag. Men jag tror ändå att medelåldern sjunkit sen starten, vill minnas att första säsongen (Olinda osv) så var iaf ett par stycken över 25? haha.

Jag får se om jag fortsätter kolla, är lite trött på konceptet och det tilltalar mig inte riktigt längre. Men samtidigt är det ju typisk skräp-tv som kan vara skönt att mata hjärnan med ibland. Länge leve fulkulturen ;)
 
Jag letade efter en tråd redan igår, men orkade inte starta någon :angel:
Vill minnas att du @Sleepan skötte det förra året med? :D


Adrian - försöker köra en Smail och jag bara stör mig på honom hela tiden.
Mos - Hur fasen kan man ens vilja bli kallad mos? :eek::yuck:

Än så länge gillar jag Josefine, hon känns dock inte riktigt som om hon passar in i gänget. Hon känns som en "riktig" människa och inte en där bara sex, utseende och alkohol är det viktigaste.


Sedan bara älskar jag den här likheten..
img_8050.png
 
Av killarna känner jag mest :yuck: än så länge. Ingen som tilltalar mig alls, men ska se om morgondagens program kan ge mig en annan åsikt.

"Starkt" att storböla på bästa sändningstid i ett program där det hela går ut på att skicka hem folk. Inte nog med det, efter att man träffan människan i TVÅ dagar.....
 
Men har ni inte sett PH Norge, kommer ej ihåg vilken säsong. Där var det ju några killar som blev lite bundis. En av dom gjorde nått och då skrattade den andra och sa "det är så typiskt honom". De hade då varit därinne i vad, 3-4 timmar?? Haha dom e lite roliga ibland
 
Alltså Johnny och Victorias awkwardness. Så himla... åh. :rofl:

Sen stör jag mig på Adrian och han kommer troligtvis ryka snart. Till skillnad från Smail så går han ut alldeles för tidigt med sina taktiker osv, vilket gör att majoriteten kommer vilja ha ut honom snabbt.
 
Jag skulle inte kolla men kunde inte låta bli...

Avskyr han Adrian men vill inte att han ska åka för underhållningens skull.
Brunetten får gärna ryka, känns som en misslyckad Saga-wannabee..

Hoppas inte de gör som förra då de kastade in de som åkt ut flera ggr om och sedan tog in deltagare från tidigare år.
 
Hoppas inte de gör som förra då de kastade in de som åkt ut flera ggr om och sedan tog in deltagare från tidigare år.

Om man fuskar lite och kollar endel spoilersidor på tex. instagram så kommer "ronaldo" komma in igen idag =/
Om det är så, då lär konceptet vara desamma som innan.
 
Alltså hälften av killarna verkar SJUKT omogna. Visst, det är ett underhållningsprogram som baseras på fest och sex men snälla.. Den enda vettiga killen som verkar down to earth är enligt mig Johnny :d
 
Jag letade efter en tråd redan igår, men orkade inte starta någon :angel:
Vill minnas att du @Sleepan skötte det förra året med? :D


Adrian - försöker köra en Smail och jag bara stör mig på honom hela tiden.
Mos - Hur fasen kan man ens vilja bli kallad mos? :eek::yuck:

Än så länge gillar jag Josefine, hon känns dock inte riktigt som om hon passar in i gänget. Hon känns som en "riktig" människa och inte en där bara sex, utseende och alkohol är det viktigaste.


Sedan bara älskar jag den här likheten..
img_8050.png

Haha, kan va att jag startat någon av PH trådarna iaf :p

Och alltså, JA! De är sååå jäkla lika! :D
 
Även om jag ogillar programmet i sig, så är jag ändå tvungen att se det. just nu är jag sur för att klockan bara är halv nio, jag är snortrött och ska upp vid 6. Men ändå ska jag se PH! Ogillar och ogillar iof. Jag tycker om känslan av att känna mig smart när jag ser programmet :angel:

men var det inte mån-tors förra året?
Ganska skönt att det bara är mån-ons iof.
 
Förra året kunde man se de från kl 15.00 på viaplay men de verkar ha tagit bort den möjligheten :( nu känns det plötsligt jobbigt att titta på det som tur är :angel: försöker hitta anledningar till att inte titta men får nog inse att jag blir nog fast i år igen. slutade kolla förra året när saga åkte ut för då kändes de uppenbart vem som skulle vinna.:banghead:

är det någon som tror att någon av de som är i huset nu kommer att stå i final?
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 980
Senast: Sasse
·
Samhälle Jag tycker det är en intressant och framför allt viktig fråga för landets framtid vad som händer inom SD, men vill inte att ett sådant...
Svar
9
· Visningar
1 185
Senast: Smoothi
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 439
Senast: Grazing
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 458

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp