Parkering i stockholm

vattenmelon

Trådstartare
Ska överraska sambon med en helg i Stockholm. Vi ska bo på haymarket men vet inte alls hur det ser ut med parkering? Är okej med ett avstånd på ca 10/15 minuters promenad men helst inte så mycket mer.
Kommer att behöva parkera vid lunchtid på lördag..
Har bara varit i Stockholm en gång för 10 årsedan så hade varit skönt att veta lite innan var det kan tänkas finnas plats utan att behöva cirkulera runt oplanerat i stan.

Finns det någon typ utav dygnsbiljett för kollektivtrafik?
 
Vill du berätta var ni kommer ifrån? Måste ni ha bilen med er?
 
Det finns ett stort parkeringsgarage under Hötorget, man kan köra in från Sveavägen. Dock har jag inte koll på vad det kostar och om det är öppet dygnet runt.
 
Vi kommer ifrån Göteborg. Kanske dumt att boka hotell mitt i stan men det här med parkering slog mig först nu...
Det tycker jag inte! Det är klart att det är roligare att bo i stan än utanför.

Är sjukt utttåkad så ringde Haymarket. De har samarbete med hötorgsgaraget och en helgparkering fre lunch -mån lunch kostar 360 kr.
 
Det tycker jag inte! Det är klart att det är roligare att bo i stan än utanför.

Är sjukt utttåkad så ringde Haymarket. De har samarbete med hötorgsgaraget och en helgparkering fre lunch -mån lunch kostar 360 kr.

Alltså wow! Vad fint att du tog dig tid, tack snälla!
 
Varför har ni bilen med er? Är det ngn speciell anledning? Annars lämna den hemma!

Blir både billigare och friare för oss. Skulle även vilja besöka lekmer-outlet och pompdelux-outlet om det finns tid och tror dessa ligger lite utanför stan. Ska dessutom lämna av barn hos farföräldrar påvägen. Men framför allt är det nog friheten.
 

Liknande trådar

Samhälle Jag satt häromdagen och förundrades över hur våra föräldrar kunde köpa sprillans nya bilar med sina första löner. Jag beslöt mig för att...
24 25 26
Svar
508
· Visningar
27 854
Senast: Inte_Ung
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 717
Senast: lundsbo
·
Hundhälsa Var lite aktiv här för några år sedan, men sedan har jag bara kikat in då och då. Nu har jag dock bryderier som jag hoppas få tankar...
2
Svar
30
· Visningar
5 300
Senast: Sel
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har länge funderat på att skaffa hund och väntat på rätt läge, vilket jag tror närmar sig. Jag har läst mig galen om de olika...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
15 678
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp