Påskharen sprang vilse - Secret Santa Summer edition!

Nixehen

Trådstartare
Påskharen sprang vilse och missade Secret Easterbunny - så jultomten hojtade till från sin bastkjolssemester och erbjöd sig att köra en Summer Edition istället. Så nu kör vi, alla är välkomna i vanlig ordning - både nya och gamla deltagare. Det är en kul grej, ingen press - så haka på även om du tror dig känna prestationsångest!

d18ec179696bc6aef057baebd132c596--christmas-in-florida-summer-christmas.jpg


Här kommer en genomgång av reglerna, så att både gamla och nya deltagare har koll på läget:

1. Anmälan sker till Big Santa @Nixehen via pm och innehåller följande information:
Buke-nick, Namn och Adress. E-mail + mobilnummer
• Fem ledtrådar
om dig själv - tex. Samlar på udda strumpor, lever för böcker skrivna på arameiska, ohälsosamt förtjust i chili, äter bara gröna m&m’s och har en tam giraff som heter Ralf.
• ev. Allergier
• Om du kan tänka dig att skicka utomlands.

2. När din anmälan är mottagen och godkänd så lägger Big Santa Nixehen till dig i listan. Obs! Gör det INTE själv då det strular till mina papper!

3. Alla paket - och jag upprepar ALLA paket SKA skickas spårbart med Postnord. Antingen med Skicka Lätt, Rekommenderat brev eller Spårbart postpaket. Den som inte uppfyller detta kommer diskvalificeras inför kommande år, oavsett om paketet kommer fram utan spårbarhet eller ej. Punkt.

4. Sista anmälningsdag är den 30 April kl 19.00.

5. Sista skickdag är den 13 Maj.

6. Minsta värde på sommarklappen är 100kr, något högsta värde finns inte. Däremot vill jag som vanligt understryka att leken inte är en tävling i att skicka dyrast klapp, utan handlar om att komma på något klurigt och träffsäkert till sitt offer. :)

7. Kom ihåg att INTE skriva i tråden när du skickat ditt paket - däremot ska kollinumret postas per PM till Big Santa Nixehen

8. Öppningsdag blir den 19maj, bara för att det känns som en synnerligen bra dag att ha en paketöppning på! :D

Så! Ho ho ho, let the summer games begin! :D /Nixehen :banana:


f3cb43e4b1c5b0fb1daabeee9a7642ba--summer-christmas-tropical-christmas.jpg

 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
12 13 14
Svar
268
· Visningar
8 320
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 617
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
21 951
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 096

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp