Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Mammas

Trådstartare
Vad göööör ni idag då? Är alla iväg och firar påsk? Eller är alla ute och dricker drinkar och njuter av att våren kommit på riktigt? Är jag ensam om att häcka framför buke såhär på långfredagskvällen? :D
 
Jag är här! Sambon är iväg och firar påsk med sin familj hela helgen så jag är själv med hunden. Innan ikväll stekte jag egna köttbullar för första gången i mitt liv :D och nu ser jag på Let's dance i ögonvrån ^^
 
Tur att vi är flera no-lifers! :D

Vem har något kul att dela med sig av? Jag kollar på världscuphoppning och googlar konstiga yogapositioner.
 
HEJ ZASS!! :bump: :bump: :banana: :bump:

Jag har också tråkigt! Och så vill jag läsa men har ont i nacken och tänker att det kanske är dumt för den. :meh:

Älskar BTW Emma Knyckare. En jingel för Knyckare i P3 får mig att lol:a varje gång: "Skateboard uppfanns av töntiga surfare med hajrädsla!" :D :D :D
 
Heeeeej! :banana:

(Jag håller fortfarande på och upptäcker nya forumet/alla häftiga funktioner :eek:).
 
Hoj!

Ja jag följde tom ett recept :D

Duktigt! :D Jag har funderat på att göra egen falafel (egna falaflar?) men har inte kommit så långt ännu. Vanligtvis brukar jag inte orka diska mixerstaven när jag ska göra mat där jag ska mixa saker utan hippsomhapp-mosar lite med en gaffel och äter som de är, tror inte att den varianten skulle funka så bra på falafel. :p
 
Sitter och funderar på vad jag ska odla ute på balkongen och vad man behöver? Jord, fröer och något att lägga jorden i kanske?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Igår var vi ute ett par timmar men såg till att Alvin och Milou hela tiden hade tillgång till skugga och vatten och dom hade kylvästar...
Svar
16
· Visningar
2 412
Senast: Pilot
·
Småbarn Jag vet inte riktigt vad mitt syfte med tråden är, kanske mest söka stöd, höra om andra med liknande barn, få veta hur utvecklingen ser...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 311
Senast: Emtherlia
·
Relationer För min mentala hälsas skull så söker jag objektiva tolkningar kring det nyligen utbrutna WW3 mellan mig och min karl. Konflikten...
19 20 21
Svar
410
· Visningar
37 910
Hundhälsa För en och en halv månad sen började min 14 åriga jack russell kissa inne. Jag tror inte han vet att det händer, det rinner liksom bara...
2
Svar
34
· Visningar
6 529
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp