Pepps balkong

pepp

Trådstartare
Behöver hjälp med min balkong! :)
Kommer nog inte ta tag i den förrän nästa sommar dock, men är ju bra att samla på sig idéer!

Den ser ju alltså ut såhär nu:
20170715_150112_596a16d69606ee3ac8d15e07.jpg

Soffan vill jag ha kvar iallafall.
Hur hade ni gjort den mysigare? Funderar på insynsskydd på kortsidan. Tänker att det hjälper så den inte blir så skräpig också (är omringad av träd...)
Annars har jag verkligen noll idéer :(
 
Jag är grymt svag för ljusslingor, så det hade jag definitivt haft på min balkong om jag hade haft en! Antingen en vanlig variant eller kanske med någon slags "lykta", finns ju med 'bollar', trollsländor, rosor, you name it :p ska fundera lite så kanske jag kan komma med andra, lite bättre tips :D
 
Jag är grymt svag för ljusslingor, så det hade jag definitivt haft på min balkong om jag hade haft en! Antingen en vanlig variant eller kanske med någon slags "lykta", finns ju med 'bollar', trollsländor, rosor, you name it :p ska fundera lite så kanske jag kan komma med andra, lite bättre tips :D

Det är jag också! Funderar på att ha ett typ bambuinsynsskydd på kortsidan och fästa lyktorna i den lite snyggt!

Funderar på om soffan kanske ryms andra vägen mot fönstersidan.. då skulle det nog kännas rymligare också tror jag. Ska testa imorgon!
 
Jag tänker en spaljé av trä eller ameringsnät på kortsidan som skärmar av lite och som du kan hänga en ljusslinga och små blomkrukor på.

Till soffan ett eller två av Ikeas brickbord Gladom i gult och grönt. Den runda formen mjukar upp.

Växter på olika nivåer gör det ombonat och mysigt. Och textilier som kuddar och filtar. Jag gillar Ikea Ps piedestal med plats för tre krukor, billig och snygg.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 167
Senast: Cattis_E
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
2 996
Senast: nullo-modo
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 325
  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 174
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp