Perfekt slut på ett jobbigt år

Jag hoppas att det kommer bli fler inomhusfälttävlan. Är själv inte speciellt insatt i just fälttävlan, men jag satt och hejjade så mycket jag bara kunde framför datorskärmen ;)
 
Jag tyckte det var ett toppenkoncept! Ungefär som med körningen. Jag är inte insatt i varken körning eller fälttävlan men när de gör en rolig show av det och inte bara tyst tävlande så är det verkligen medryckande och hur kul som helst :D Jag hoppas det blir ett stående inslag!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Den här sidan har nu hunnit bli 23 år, den startades 14/5 1996, redan förra året skrev jag att det kanske var dags att sluta räkna. Men...
Svar
5
· Visningar
4 707
Senast: IngelaH
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok ;) :laugh: Jag har ganska länge längtat efter att ta det mer lugnt, vara mer obokad och vara hemma mer. Jag har tappat lusten att åka...
Svar
5
· Visningar
2 173
Senast: Sirap
·
  • Artikel
Hästnyheter Fälttävlan inomhus — kan det vara något? Det tror de svenska landslagsryttarna. — Det här är något vi kan göra på vintrarna, säger...
Svar
0
· Visningar
529
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Flytten från Globen till Friends gav ett nytt publirekord. 84 854 åskådare sedan i torsdags slog det gamla rekordet med råge. En av...
Svar
1
· Visningar
632
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring - igen
  • Kattbilder #9
  • Trixtråden

Hästrelaterat

  • Vanvård ridskola råd.
  • zitch vet pour-on
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

Tillbaka
Upp