Bukefalos 28 år!

Pimpa kickbike

Mirre

Trådstartare
Sonen får en i julklapp men den ser ganska trist ut i färgerna, så tänkte man kunde styla till den lite. Men hur? Sprayfärg borde väl funka? Och kanske någon typ av klistermärken, men kan man få de att sitta kvar då? Kan man märka den med namn på något snyggt sätt?
 
Sonen får en i julklapp men den ser ganska trist ut i färgerna, så tänkte man kunde styla till den lite. Men hur? Sprayfärg borde väl funka? Och kanske någon typ av klistermärken, men kan man få de att sitta kvar då? Kan man märka den med namn på något snyggt sätt?
Gravyrpenna
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
851
Senast: Unafraid
·
Skola & Jobb Hej, jag har varit arbetslös nu ett bra tag och känner mig värdelös som aldrig får nåt riktigt jobb. För 3 år sen läste ja till...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 625
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Som många här inne vet så skilde jag mig för drygt 1 år sen. 1 år som på flera sätt varit tuff, övermäktigt men också otroligt nyttigt...
Svar
14
· Visningar
1 273
Senast: Kakis
·
Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
697

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp