Plastträns med achennosrem

Listan

Trådstartare
Finns det? jag hittar bara med engelsk nosrem när jag är ute och letar eller hannoveransk.

In med bilder på era plastträns med achennosrem
 
Sv: Plastträns med achennosrem

En f.d. stallkompis (som flyttade idag) har ett vitt galoppträns med achennosgrimma. Jag lyckas inte hitta någon ÅF (har inte stenkoll på galopp-sidan, sas), men det verkar ju finnas iaf.
 
Sv: Plastträns med achennosrem

Skicka efter direkt från Australien, det gjorde jag, träns med achen, köpte till pullarnosgrimma och kineton-nosgrimma. Fick det 10 dar efter beställning.
googla Valley County saddlery
 
Sv: Plastträns med achennosrem

Kolla engelska sidor också, tror att nosremmen är den som kallas "flash noseband" men är inte säker :cautious:
 
Sv: Plastträns med achennosrem

Hittade! Marylot säljer nosrem + fäste till denna. Man verkar dock få köpa nosrem och träns separat.
 
Sv: Plastträns med achennosrem

Marylot har så man kan välja till achennosgrimma när de syr upp ett träns till en. Man kan säkert beställa bara achennosgrimma om man vill det. Jag har själv ett träns med achennosgrimma som jag beställde därifrån och är helnöjd.
 

Liknande trådar

Fritid Jag letar efter en färg som är så vit som möjligt i dagsljus, fäster på syntetmaterial som fejkskinn och tål väta. Det finns mängder med...
Svar
0
· Visningar
120
Senast: Septicemia
·
Kläder & Bli fin Mina mycket gamla långkalsonger har sett sina bästa dagar och jag letar efter nya, men hittar bara en massa sportiga och tighta...
Svar
9
· Visningar
696
Senast: Fille
·
Övr. Barn Jag skulle behöva lite tips på julklapp. Det är till min systers son som är 8 år. Han säger att han vill ha "en sån låda med experiment...
Svar
5
· Visningar
640
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Fick mig inget kaffe igår, bara en kopp te på morgonen, så nu har jag hemsk huvudvärk..... Medan jag väntar på att koffeinet ska kicka...
Svar
10
· Visningar
331
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp