Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.

Ninnurur

Trådstartare
Vi får fortsätta tipsa och diskutera i en ny tråd :)

Är det någon som märkt av senaste nest migrationen?
 
Har inte märkt något av nest migreringen - troligen för att jag inte haft koll på nesten här i stan....
Själv har jag börjat ta en liten ny runda (omväg) varje dag vilket gett mig många lite roligare pokemons. Igår fick jag tag på en Electrabuzz på 1394, en Mr Mime på 665 och en Abra, dagen innan fick jag Ekans, Mr Mime och Machop på samma runda.
 
Och alla mina fyra var kvar på sina gym imorse! Hej, 40 coins! :bump: (En kul sak är att den ena är en Jigglypuff med CP 109... Det blev liksom lite fel när jag upptäckte en ledig plats i ett gym när vi körde förbi med bilen och jag skyndade mig lite för mycket för att få dit nån överhuvudtaget. Han har iallafall suttit där sedan förra helgen... Jag trodde han skulle bli utslängd direkt! :laugh:)
 
Har nu bara 9000 xp kvar innan jag kommer upp på Level 20. Då ska jag sätta igång de 5 st 10 km ägg som jag har fått. Har ju läst att en del spelare knappt får några alls ?
 
Jag har 5000 xp kvar till level 23, håller på och traskar ihop candy för nya evolves. Sen blir det ett lucky egg igen!
Hoppas också att A vill sova hos mormor snart så att jag kan ta en pokénad snart igen.
 
Jag har ett 60-tal evolves att göra. Varav (tror det är) 12 som kommer ge nyheter i pokedex. Väntar bara in ett par stycken vardera av båda Nidoran samt Bellsprout för att kunna utveckla dem hela vägen.
 
Nu har jag evolvat mig upp till level 26 :D
Har 127st i pokedex och inte alltför långt kvar innan jag även kan evolva mina Omanyte, Pikachu och Koffing. Glömde faktiskt evolva Gloom idag men samtidigt vill jag helst samla lite fler Oddish så jag får en ännu bättre Vileplum.
 
Jag har traskat omkring med Pikatchu som buddy helt i onödan då jag fångade rainchu idag...

Har de ändrat var pokes dyker upp? På en vägsnutt brukar det alltid sitta 3-5 st men det finns inga där längre?
 
Har jag sagt att jag gillar USA ?
Alltså man är vid Target eller annan större butik och du har minst 5 pokemons att plocka...
Är nu uppe i 4 Tauros :p (ja de hänger vid supermarkets) .. Inga "höjdar" cp men ändå ...
har 75 att evolva inklusive en ny då jag äntligen slipper min Grimer som buddy... Nu kan jag evolva till Muk... Så numer går jag med en Omanyte :p
 
Jag har traskat omkring med Pikatchu som buddy helt i onödan då jag fångade rainchu idag...

Har de ändrat var pokes dyker upp? På en vägsnutt brukar det alltid sitta 3-5 st men det finns inga där längre?
Har varit nån nest migration alldeles nyligen och en del spawnpoints ska ha plockats bort helt... Läste att det finns teorier kring att mängden pokémon ska gå upp och ner som i naturen typ, vet inte om det stämmer eller inte?
 
Jag har hört att zubats kommer vara "värdefulla" inför nästa stora uppdatering så spara era godisar :D

Fångade en Weezing utanför porten idag, första nya på länge :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
118 373
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Som många här inne vet så skilde jag mig för drygt 1 år sen. 1 år som på flera sätt varit tuff, övermäktigt men också otroligt nyttigt...
Svar
14
· Visningar
1 202
Senast: Kakis
·
Kropp & Själ För 2 år sen (okt-21) opererade jag bort det mesta av en stor hjäntumör, den sitter lite illa till, så allt gick inte bort, den dödar...
Svar
15
· Visningar
848
Senast: Cattis_E
·
Småbarn Jag och maken har börjat diskutera hur vi vill dela vår FL när lillebror kommer i vår. Med dottern gjorde vi en överlappning: först var...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 949

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp