Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, jag fångade den igår. Det får räcka med en av varje, jag har ingen motivation till att fånga fler ;)
Har inte heller något sug på en massa Suicune, men mer rare candy och mer XP är alltid trevligt. Fick 2 stycken 96% Chansey under eventet, som gärna vill ha candy för evolve och powerup.
 
Jag lyckas verkligen inte med att fånga Suicune... tur den är kvar ett tag till :)

Jag är lycklig idag. Fick tag på en biljett till MoS-eventet! Ska bli superkul! (Hoppas jag iaf ;) )
Någon som varit på ett tidigare event och vet vad man kan förvänta sig? Och är det någon annan som ska dit?
 
Här sitter man i USA och jag som hade hoppats på att den sista hunden skulle va här ... Men nej Entei såklart.... Så hoppas NÅN vill fånga Suicune när jag jag kommer hem igen :( (om en vecka ungefär)
 
Jag lyckas verkligen inte med att fånga Suicune... tur den är kvar ett tag till :)

Jag är lycklig idag. Fick tag på en biljett till MoS-eventet! Ska bli superkul! (Hoppas jag iaf ;) )
Någon som varit på ett tidigare event och vet vad man kan förvänta sig? Och är det någon annan som ska dit?
Fick också en MoS-biljett. Vi är 21 från Winstinct i Linköping som ska åka, ska verkligen bli superkul!
 
fick ingen biljett till MoS :(
När jag skulle skicka iväg så fick jag meddelandet att min mailadress var felaktig O_o och sedan gick det inte att komma in igen :cry:
 
Investerade i ny powerbank igår (paranoid på att få slut ström, den bank jag har bör räcka till 5 laddningar, men...), och det slank med en pokemon go plus av bara farten. Har inte provat den mer än att koppla in den än, så det blir provkörning imorgon :D
 
Sådär... Är stallvakt nu när jag kommit hem från USA men va hemma hela dan igår och hann raida en suicune 2ggr... Första fick jag nämligen inte men fick den andra.. Ingen lysande men som sagt nu i indexet...

Nu blir det inge spel idag, men kommer ju kunna spela till och från jobbet... Men ute i stallet finns i n g e n t i n g.... :p
 
Sent svar, men MoS för mig var en intensiv upplevelse. Två shiny Magicarp, varav ena halvok iaf (tradeade den andra), candy nog att evolva en Gyrados, men kan inte bestämma mig för om jag ska ta en av mina hög-procentare eller den shiny. Fick candy nog att evolva alla starters till tredje utvecklingen (eller, hade en bra Blastoise och en usel Charizard innan), Machamp, Flaaffy, Pupitar, fångade alla Unown och Kangashkan, candy nog för ytterligare en Raichu och blev på det hela taget rätt mätt på pokemon :D
Insåg att min go plus var en fantastisk investering, och att jag till nästa gång ska ha ett hotellrum att återvända till efteråt. Fasen vad trött jag var :)
 
Vad kul grattis @sidensvans
Jag tycker bara tiden dvs kl 12 en fredag inte är den bästa. Många som fått raidpass som inte kan vara med pga jobb el skola.
Det är ju fortfarande någon form av test-raider som pågår, funderar på om det är en del av testet och kolla hur helger respektive vardagar funkar för folk? Själv fick jag avboka en tandläkartid. :)
 
  • Gilla
Reactions: Laa
Det är ju fortfarande någon form av test-raider som pågår, funderar på om det är en del av testet och kolla hur helger respektive vardagar funkar för folk? Själv fick jag avboka en tandläkartid. :)
Bra prioriterat :D ;)

Ja, det är nog så. Det spekuleras om det i vår Discord grupp iaf, meeen man kan ju tycka att Niantic borde ha samlat in en jäkla massa information om vårt spelmönster redan och vi spelar vid varje ny legendary samt hur det ser ut med raidandet på vardagar resp helger.... Men men, jag tycker iaf att det är kul att få ett nytt EX-raid pass :)
 
Mos gav bra utdelning. Fyllde på med några hundra chansey, larvitar och machop godisar. Fick två shiny magikarp och en pikatchu som är helt ok. Kläckte en 98% chansey och har några ägg kvar som jag hoppas innehåller nått bra. Skulle kanske önskat mig lite fler mons med hög IV men jag hade toppenkul så jag är nöjd.

Grattis till er med raidpass! :bump::banana::bump::banana::bump:
I min stad ligger raiden på ett gym jag inte besökt så det är bara att vänta och hoppas på nästa gång.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
119 755
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Som många här inne vet så skilde jag mig för drygt 1 år sen. 1 år som på flera sätt varit tuff, övermäktigt men också otroligt nyttigt...
Svar
14
· Visningar
1 225
Senast: Kakis
·
Kropp & Själ För 2 år sen (okt-21) opererade jag bort det mesta av en stor hjäntumör, den sitter lite illa till, så allt gick inte bort, den dödar...
Svar
15
· Visningar
866
Senast: Cattis_E
·
Småbarn Jag och maken har börjat diskutera hur vi vill dela vår FL när lillebror kommer i vår. Med dottern gjorde vi en överlappning: först var...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 160
Senast: gulakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp