Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inatt och under morgonen har det krigats ordentligt om gymmen inför Meowtwo raiden, blå gick segrande ur striden, men inte utan att det sved - en av de blåa gjorde av med över 120 golden berries för att hålla gymmet blått och det lär ta tid innan han "återhämtar" sig från det. En annan av de blåa kastade in så många bär att han bara hade 12 kvar för att kunna ta Meowtwo...

Dagens Meowtwo raid slutade med att han stack för mig, är inte så besviken ändå eftersom han var sämre än den jag hade tidigare.

Är överlycklig över min Suicune som äntligen kom över 90% och landade på 95,6% - jag måste ha haft världens dåligaste Suicune resultat tidigare - 1553, 1554, 1556 och 1557..........
 
Trist att han stack för dig @Paddington! Men det går ju att överleva när du har en bättre :D Suicune har utmärkt sig i mängden dåliga. Jag har en mängd 1550-1565. Skräp men det ger ju candy om man nu tänker boostra den. Lyckades härom dagen få en 98%, (15,14,15) är supernöjd med det och räknar inte med att få något bättre. Ser fram emot bytet i månadsskiftet.

Nu är det väl mest nedräkning tills eventet börjar i kväll :bump:
 
Trist att han stack för dig @Paddington! Men det går ju att överleva när du har en bättre :D Suicune har utmärkt sig i mängden dåliga. Jag har en mängd 1550-1565. Skräp men det ger ju candy om man nu tänker boostra den. Lyckades härom dagen få en 98%, (15,14,15) är supernöjd med det och räknar inte med att få något bättre. Ser fram emot bytet i månadsskiftet.

Nu är det väl mest nedräkning tills eventet börjar i kväll :bump:
Äsch sånt, händer. Hade han varit bättre än 91,1 hade jag blivit sur dock ;)
Men nu låg han väl inte bättre än runt 80%....

Ja, alla klagar på Suicune och bara längtar till han försvinner (och jag med), men insåg att jag nog har lite selektivt minne för jag trodde jag hade raidat "massor" på alla fåglar, men jag har faktiskt raidat fler Suicunes än alla andra legendarys förutom Entei (verkar som jag raidar mer å mer för varje legendary ;) )
En i vår grupp har fått ihop närmare 500(!) legendary raids!!! :eek:
Själv ligger jag kring 155-160 nu...

Tycker oxå det ska bli kul med lite nytt i Pokedex men orkar ha uppesittarkväll för eventet så jag drar igång lite lugnt imorgon, det håller ju iaf på till 2a november så det finns tid å fånga spektaklen från Gen3 ;)
 
Det går inte att missa de nya spökena. Det kryllar av dem. Ansträngde mig inte alls utan bara tog de som fanns påmin väg hem efter jobbet. 3 nya fångade och tillräckligt med godisför att evolva de två som går. Hittade även pikatchu med sin nya hat. Känns lite märkligt att fixat det redan nu O_o
 
No med koll- sådär i allmänhet vad borde man traska med nu under eventet? Går det ens att säga?

Jag spelar inte så mycket utan det blir litegrann och ibland mer i perioder (och ibland inte alls).
 
Idag kommer jag äntligen att kunna evolva Bayleef, som jag har promenerat med i nästan 20 mil! Lite trött på'n ;)

Sedan ska jag vandra ett par kilometer med Grimer, och sedan är det Mareep eller Flaaffys tur... jag har bara 64 godisar där och det är ju 5 km, så det lär väl ta ett tag... får hoppas på lite tur med ägg! Lär kläcka en 10km på hemvägen idag, om det vore ett får nu under eventet vore det ju fantastiskt men det är väl nån gammal grankotte som vanligt ;)
 
Lyckades försvara ett gym över helgen och för det besväret fick jag endast 50 mynt, trodde man fick per dag man försvarade gymmet :mad:
 
Jag fick den inte men syrrans äldsta fick en 1881 på 87% med bästa attackerna ...
Så nu har hon fått EN legendarisk iaf ... GPSen på min iphone brukar omöjliggöra att hon kan va med på raiderna... (jag spelar med min telefon men med hennes konto)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
118 336
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Som många här inne vet så skilde jag mig för drygt 1 år sen. 1 år som på flera sätt varit tuff, övermäktigt men också otroligt nyttigt...
Svar
14
· Visningar
1 202
Senast: Kakis
·
Kropp & Själ För 2 år sen (okt-21) opererade jag bort det mesta av en stor hjäntumör, den sitter lite illa till, så allt gick inte bort, den dödar...
Svar
15
· Visningar
848
Senast: Cattis_E
·
Småbarn Jag och maken har börjat diskutera hur vi vill dela vår FL när lillebror kommer i vår. Med dottern gjorde vi en överlappning: först var...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 921

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp