Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick med mig Raikou hem idag, bättre än den @Paddington fick, men ingen höjdare (1892) men bäst av allt var att jag fångade en shiny shuppet :banana: Så nöjd med det för jag har fortfarande inte fångat någon shiny duskull eller sabeleye.
 
Det blev några lite bättre under dagen - 1868, 1877 och en nästan lika bra som din @Galant - 1891 ;)

Grattis till shinyn :bump: , själv har jag bara lyckats fånga en shiny Duskull än så länge.
 
Det blev några lite bättre under dagen - 1868, 1877 och en nästan lika bra som din @Galant - 1891 ;)

Grattis till shinyn :bump: , själv har jag bara lyckats fånga en shiny Duskull än så länge.
Tur vi har en månad på oss med raikou. Jag vill väldigt gärna ha en 100%. Den är ju rätt användbar. Misstänker att det är värre med spökshiny. Kommer bli svårt att hitta dem när eventet är slut i morgon
 
skulle oxå gärna ha en 100% Raikou, än så länge har jag inte fått en enda pokemon på 100% :(

Jag var upp två timmar till MoS ikväll men lyckades inte fånga ngn mer spök-shiny, men men jag har ju bara lyckats fånga en shiny Magicarp på hela CP11, så varför skulle jag kunna fånga andra shinys liksom ;)
 
  • Gilla
Reactions: Laa
skulle oxå gärna ha en 100% Raikou, än så länge har jag inte fått en enda pokemon på 100% :(

Jag var upp två timmar till MoS ikväll men lyckades inte fånga ngn mer spök-shiny, men men jag har ju bara lyckats fånga en shiny Magicarp på hela CP11, så varför skulle jag kunna fånga andra shinys liksom ;)

Jag har 6 st 100%
En (numer) Raichu (kläckte en Pichu)
Arcanine
Pidgey (numer Pidgeotto, inte utvecklat mer än)
Mareep (utvecklad till mellandjuret)
Aerodactyl
Stantler

Igår inte en enda Raikou raid hemma (när jag slutat jobbet) ... men men har ju hela månaden på mej...
 
Ingen shiny spök för mig. Eller någon annan heller flr den delen... Ingen legendarisk heller :( Börjar tröttna på att spela, det är inte kul när man bor i en byhåla.
 
Jag upplever att det är väääldigt dött på raider sedan ett par veckor tillbaka? Jag kanske bara har otur, men trots att jag varit vid flera raikouraider mitt i city har det varit tomt! Flera gånger har jag stått och väntat ensam, en gång var vi fyra tappra som stod länge och väl och väntade innan det kom en femte och vi kunde köra igång. Glad att jag fick min då iallafall, så jag slipper frustrationen :laugh:
 
@Mumfie - det är verkligen ojämt med raiderna nu!
I onsdags och torsdags var det totalt EN level 5 raid efter kl 17.00 här i stan och vi brukar ha ett antal. Ex idag så körde jag 4 level 5 raider efter jobbet och det har kommit upp ytterligare 3 efter att jag avvek. Och i lördags körde jag nog en 8-9st L5or.

Men antalet Level 1-3 raider har definitivt minskat och vem fabian vill egentligen raida en Metapod :wtf: , nej ta tillbaka våra Magicarp raider!

Och visst har antalet potions minskat drastiskt! Svårt att kunna återuppliva alla pokemons nu efter att man battlat å t om de minsta potions som man förut kastade är värdefulla och används för att heala pokemons.
 
@Mumfie - det är verkligen ojämt med raiderna nu!
I onsdags och torsdags var det totalt EN level 5 raid efter kl 17.00 här i stan och vi brukar ha ett antal. Ex idag så körde jag 4 level 5 raider efter jobbet och det har kommit upp ytterligare 3 efter att jag avvek. Och i lördags körde jag nog en 8-9st L5or.

Men antalet Level 1-3 raider har definitivt minskat och vem fabian vill egentligen raida en Metapod :wtf: , nej ta tillbaka våra Magicarp raider!

Och visst har antalet potions minskat drastiskt! Svårt att kunna återuppliva alla pokemons nu efter att man battlat å t om de minsta potions som man förut kastade är värdefulla och används för att heala pokemons.

Jag älskar ju dock marowak-raiderna (cubine är typ min absoluta favorit :love:) så dem söker jag mig till :laugh: Annars är jag mest ute och går nu och längtar efter gen 3, det blir lite tråkigt när man har fullt av dem man kan stöta på ute på promenad. Det känns inte så spännande direkt ;)
 
Själv gymmar jag mest å försöker få upp antalet guldgym ;)

Längtar oxå efter gen 3 och har en liten liten förhoppning om att det kanske blir ngt litet roligt event lagom till Thanksgiving.... :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
118 372
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Som många här inne vet så skilde jag mig för drygt 1 år sen. 1 år som på flera sätt varit tuff, övermäktigt men också otroligt nyttigt...
Svar
14
· Visningar
1 202
Senast: Kakis
·
Kropp & Själ För 2 år sen (okt-21) opererade jag bort det mesta av en stor hjäntumör, den sitter lite illa till, så allt gick inte bort, den dödar...
Svar
15
· Visningar
848
Senast: Cattis_E
·
Småbarn Jag och maken har börjat diskutera hur vi vill dela vår FL när lillebror kommer i vår. Med dottern gjorde vi en överlappning: först var...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 949

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp