Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Uppdateringar i raidsystemet
https://pokemongolive.com/en/post/novdevupdate-raids

Stardust vid alla raider även om man förlorar mot raidbossen.

Ex-raiderna är permanentade men kommer främst ske i parker eller sponsrade stopp, man har även större chans att få en invite ju högre medalj man har på gymmet. Tycker detta missgynnar alla i småstäderna igen faktiskt samt även nya spelare/de som inte har möjlighet att spela så mycket :(
 
Uppdateringar i raidsystemet
https://pokemongolive.com/en/post/novdevupdate-raids

Stardust vid alla raider även om man förlorar mot raidbossen.

Ex-raiderna är permanentade men kommer främst ske i parker eller sponsrade stopp, man har även större chans att få en invite ju högre medalj man har på gymmet. Tycker detta missgynnar alla i småstäderna igen faktiskt samt även nya spelare/de som inte har möjlighet att spela så mycket :(

MÅNGA bra uppdateringar där =)
 
Jag har legat lågt på buke ett tag så missat era uppdateringar. Grattis till er som levlat! :bump:
Jag är 2 milj in på lever 39 och målet är att ta mig halvvägs innan eventet är slut. Skulle vilja raida mer men tiden räcker inte till. Har fortfarande inte sett någon 100% raikou men har hoppet uppe.
 
Jippi, fick en purjofågel jag också :D
Börjar bli lite panik att få tag på en Raikou, har varit så förbaskat trött att jag inte orkat raida före eller efter jobbet denna månaden. Blir till att försöka knipa en imorgon när jag är ledig. *hoppas*
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
119 583
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Som många här inne vet så skilde jag mig för drygt 1 år sen. 1 år som på flera sätt varit tuff, övermäktigt men också otroligt nyttigt...
Svar
14
· Visningar
1 220
Senast: Kakis
·
Kropp & Själ För 2 år sen (okt-21) opererade jag bort det mesta av en stor hjäntumör, den sitter lite illa till, så allt gick inte bort, den dödar...
Svar
15
· Visningar
866
Senast: Cattis_E
·
Småbarn Jag och maken har börjat diskutera hur vi vill dela vår FL när lillebror kommer i vår. Med dottern gjorde vi en överlappning: först var...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 137
Senast: gulakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp