Politiker behöver kunna häst

Verkligen sant! Det är verkligen inte jämställt att nya hockeyrinkar och fotbollsplaner hela tiden byggs av kommunerna, men inga ridhus. Det borde byggas kommunala ridhus och ridvägar för lika stora summor som går till fotboll och hockey.
Det är inte rättvist att tonårstjejer ska rida i trafik, regn och lera medan fotbollsgrabbar får inomhushallar och konstgräs för skattemedel. Det borde satsas på alla folksporter. Lika mycket. Antal utövare borde avgöra summorna.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 051
Senast: Pratsch
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Varje dag scrollar jag smått desperat fram och tillbaks bland jobbannonserna, bara för att konstatera: “nähä - inget passande idag...
Svar
9
· Visningar
1 348
Senast: mandalaki
·
  • Artikel
Hästnyheter ”Jag hade ingen kunskap om detta innan, och min reflektion är: Hur kunde det bli så här?” Det sade riksdagsledamoten Monica Haider (S)...
Svar
1
· Visningar
753
Senast: Seabaz
·
  • Artikel
Hästnyheter Det eluppvärmda vattenkaret ThermoBar är ett välkänt begrepp i hästvärlden. Marie Hasselbom är kvinnan bakom företaget, och nu har hon...
Svar
0
· Visningar
423
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp