Pollys valpar

@Migo - du pratade om öron :rofl::rofl::rofl:
Jag vet inte om tippöron var bättre på Dalton eller ståndöron som han är på väg att få. Lite fladdermus över honom nu ;) Avdelningen för stora öron :p
23032777_10155226450861775_6110044868930290641_n.jpg
 
Ikväll har Kates nya ägare varit här och hälsat på och jag tror det blev kärlek vid första nospussen :love: Nu har dom åkt till sitt hotell här i stan där dom ska sova över natten och så kommer dom hit imorgon igen utvilade inför den långa (typ 80-85 mil) långa resan hem. Kate kommer få det så himla bra i Norge :)
 
Själv fortsätter jag att vela - ena dagen väger hjärtat över och nästa dag förnuftet :arghh:
Dalton ser fin ut och har ett härligt temperament - förutom lite väl talför och babblig då :sneaky: Men varje gång jag går en promenad med dom vuxna, så blir jag så påmind om att jag måste få mitt knä fixat i vinter/senast våren. Jag klarar inte så ofta av att gå i skogen längre då det är för vickigt och ojämnt underlag (förbannade rötter) och har ont som tusan. Jobbigt nog med två hundar och knäbyte. En vuxen, en slyngel-tonåring och på det även en valp känns sisådär lockande att ha om jag ska operera mig framöver :meh:
Fasen så svårt detta är - men det är ju ingen panik än. Jag kan ha honom kvar en tid till och verkligen känna efter hur han är och om han är "värd" att satsa på och om jag känner att det kan fungera trots det som bör göras framöver med min bråkiga kropp. Ibland avskyr jag mitt liv :banghead:
 
Själv fortsätter jag att vela - ena dagen väger hjärtat över och nästa dag förnuftet :arghh:
Dalton ser fin ut och har ett härligt temperament - förutom lite väl talför och babblig då :sneaky: Men varje gång jag går en promenad med dom vuxna, så blir jag så påmind om att jag måste få mitt knä fixat i vinter/senast våren. Jag klarar inte så ofta av att gå i skogen längre då det är för vickigt och ojämnt underlag (förbannade rötter) och har ont som tusan. Jobbigt nog med två hundar och knäbyte. En vuxen, en slyngel-tonåring och på det även en valp känns sisådär lockande att ha om jag ska operera mig framöver :meh:
Fasen så svårt detta är - men det är ju ingen panik än. Jag kan ha honom kvar en tid till och verkligen känna efter hur han är och om han är "värd" att satsa på och om jag känner att det kan fungera trots det som bör göras framöver med min bråkiga kropp. Ibland avskyr jag mitt liv :banghead:
Behöver du kennelficka?
 
Behöver du kennelficka?
:D svårt när man bor i 2 rok som jag gör ;) Har tyvärr inte ekonomi för att ha en heller tyvärr.
Äh, dom vuxna klarar sig om jag blir opererad inom en vettig framtid. Dom får helt enkelt gå i trädgården några veckor med hjärngympa och lite extra motion via gå/löpbandet. Det är valpen som behöver få komma ut mer och se världen. Men vi får se hur saker blir. ingenting är bestämt om någonting än. Det gick fort att få remiss för 1,5 år sedan (som jag sen tackade nej till - jag var inte redo för operation då) men de kanske inte ens går lika fort nu :meh:
 
Uppdatering om lilla Kate i Norge - hon trivs som fisken i vattnet :D
Äter, skiter, leker, gosar och är allmänt glad och mysig. Sov första natten i sin egna korg från 23.00 på kvällen till 8.45 på morgonen utan avbrott - precis som hon gjorde här hemma. Ägaren är lätt lyrisk över den lilla perfekta lilla varelsen :love:
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Innan ni läser, mitt tangetbrd är krångligt, så det finns en hel del stavfel!!! so, here we go..... Fredag 20/11...
2
Svar
37
· Visningar
4 794
Senast: sweet_extraa
·
D
Övr. Hund Jag har ingen erfarenhet av valpar under 8 veckor. En liten snabb sammanfattning hur de ligger till: Min tik fick...
Svar
10
· Visningar
1 493
Senast: donna82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kaninskrik
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp