Pollys valpar

Nackdelen är om dom är kvar för länge - man fäster sig massor ju :nailbiting:

Så är det, men jag har inga problem med att sälja ändå om rätt person dyker upp. Speciellt inte i de fall där jag egentligen inte har tänkt spara en valp själv och planerat så innan parning.
 
Så är det, men jag har inga problem med att sälja ändå om rätt person dyker upp. Speciellt inte i de fall där jag egentligen inte har tänkt spara en valp själv och planerat så innan parning.
Jag hade ju tänkt spara en valp - fast en tik - och ute på halvfoder :p
Nu är det en hane istället.....:angel:
 
Dalton - en rätt gullig kille :D
23316324_10155237578826775_6903526356933354103_n.jpg

23316639_10155237578831775_7284709294591314793_n.jpg


Dalton och storebror Skalman har funnit varandra väldigt bra. Här den obligatoriska kvälls-brottningen :)
 
Få se hur det blir - jag har en intressent på Dalton som är en bekant till mig redan. Hon har varit intresserad en tid och har träffat honom men nu när hon vet att han säljs till rätt hem så blev det mer sug där :D Ett heelerhem där det finns en tikkompis redan, ett stort utställningsintresse och duktig ägare kännas kanonbra :) Få se hur det blir. Dit släpper jag honom gärna, för hur det än är så är det jobbigt med valp igen och helst som Skalman behöver mycket nu som tonåring och jag kan lättare planera för mitt bråkiga knä :)
 
Få se hur det blir - jag har en intressent på Dalton som är en bekant till mig redan. Hon har varit intresserad en tid och har träffat honom men nu när hon vet att han säljs till rätt hem så blev det mer sug där :D Ett heelerhem där det finns en tikkompis redan, ett stort utställningsintresse och duktig ägare kännas kanonbra :) Få se hur det blir. Dit släpper jag honom gärna, för hur det än är så är det jobbigt med valp igen och helst som Skalman behöver mycket nu som tonåring och jag kan lättare planera för mitt bråkiga knä :)
Skönt när man kan släppa dem till såna hem, där de verkligen får det bra och potentialen uppfylld!
 
Uj uj, nu är Dalton tingad och kommer flytta om 1,5 vecka :nailbiting: Det kommer bli så tomt då han tagit över sin mors plats under täcket i sängen och älskar att morgonmysa innan vi går upp ur sängen :love:
Men han kommer få det alldeles förträffligt, så det känns bra i hjärtat :)
 
Alltså - det kommer inte att bli lätt att släppa den här grabben till helgen :love:
Så lik sin mor, fast grövre och typisk kille i sitt utseende. Han är så himla fin och så galet trevligt och social med alla.....om än väldigt verbal :p
När man är pigg och glad är båda öronen uppe. Om än med lite ostyrsel så det ena tippar bakåt just nu :rofl: När han är trött så tippar båda lite framåt, men jag tror han kommer få ståndöron i slutänden.

Lilla fina Dalton :heart nu 12 veckor. Det är tur jag vet att han kommer bli galet älskad och kommer få det så himla bra :)

23658652_10155266129291775_1036436642891238239_n.jpg
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Innan ni läser, mitt tangetbrd är krångligt, så det finns en hel del stavfel!!! so, here we go..... Fredag 20/11...
2
Svar
37
· Visningar
4 785
Senast: sweet_extraa
·
D
Övr. Hund Jag har ingen erfarenhet av valpar under 8 veckor. En liten snabb sammanfattning hur de ligger till: Min tik fick...
Svar
10
· Visningar
1 492
Senast: donna82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp