Pollys valpar

1f602.png
en tuffing. I Love It. Nyvaken, alldeles nyöppna ögon och försöker direkt gå fram och bita brorsan i benet med sin tandlösa mun
1f601.png


Fasen då, filmer från Flickr fungerar inte direkt här :(
https://flic.kr/p/Y3zHa9
 
3 veckor idag och skillnaden mellan pyttingen och dom övriga tre är än mer märkbar nu - men hon är pigg och matglad, så bara acceptera att jag fått en liten bortbyting i valplådan.Man skulle kunna tro det varit en chihuahua i farten ;)
Pst: ursäkta olika färgställning på bilderna - tagna vid olika tillfällen idag med olika ljus !

To Love And Protect - hane. Nuvarande vikt 830 gram


Kisses On The Cheek - hane. Nuvarande vikt 910 gram


I Love It - tik. Nuvarande vikt 820 gram


Kiss Me Kate - tik. Nuvarande vikt 445 gram
 
Lilla Kiss Me Kate är ju det sötaste jag sett på länge.
//marti130 - Norrie och Tulsies mattematte
:rofl::rofl::rofl:
Tror hon kommer nog bli en fantastisk agilityhund med sin nätta kropp och sitt släktskap med Norrie och Tulsi :D Synd att Norrie/Tulsi-matte har uppmätt sin hundkvot och dessutom inte vill ha en tik :p
 
Jag håller med om minstingen men I Love It var ju knubbigt sööt! :love: Var det hon som du hoppades på att kanske behålla?
 
Jag håller med om minstingen men I Love It var ju knubbigt sööt! :love: Var det hon som du hoppades på att kanske behålla?
Jag henne ska jag troligtvis behålla, men bestämmer mig när dom är lite större. Eller rättare sagt så ska hon då säljas med bibehållen avelsrätt (en kull). Oavsett så är familjen vald :)
Känner att det inte är läge för mig att ha en valp hemma just nu med Skalman som bara är 1 år - han räcker gott och väl ;) Sen vet jag inte om jag ska fixa mitt eget trasiga knä i vinter med, så då är valp svårt.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Innan ni läser, mitt tangetbrd är krångligt, så det finns en hel del stavfel!!! so, here we go..... Fredag 20/11...
2
Svar
37
· Visningar
4 785
Senast: sweet_extraa
·
D
Övr. Hund Jag har ingen erfarenhet av valpar under 8 veckor. En liten snabb sammanfattning hur de ligger till: Min tik fick...
Svar
10
· Visningar
1 492
Senast: donna82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Dålig eftersmak av vc-finalen i dressyr
  • Shettistråden del II

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp