Posta bilder på era svarta hundar!

moofy

Trådstartare
Kommer få hem en svartis om ett par veckor och hör jämt om hur svårt det är att fota mörka hundar vilket känns surt då det är så kul med bilder :) Är det verkligen så svårt? Lägg gärna upp bilder på era mörka vovvar och motbevisa denna teori! Tips på hur man fotar en sådan på bästa sätt mottages också gärna :D Show me!
 
FB_IMG_1457704166342_zpsukswg4eg.jpg


received_10209013874451086_zpsd4c6rfj9.jpeg


received_10208897709067024_zpsrdvhjvyw.jpeg


DSC_8731_1_zpsif4ic6dg.jpg
 
Inte så mycket tips och trix men jag -

Fotograferar i en ljus miljö, med minimalt med mörka partier där hunden kan smälta in. Helst i typ sol, kvällssol eller morgonsol.

Redigerar i Photoshop efteråt för att få till det där lilla extra :p

* tillägg, hunden jag fotograferar är iofs trefärgad så det är en del vitt i honom... Och brunt.
 
Senast ändrad:
Inte så mycket tips och trix men jag -

Fotograferar i en ljus miljö, med minimalt med mörka partier där hunden kan smälta in. Helst i typ sol, kvällssol eller morgonsol.

Redigerar i Photoshop efteråt för att få till det där lilla extra :p

* tillägg, hunden jag fotograferar är iofs trefärgad så det är en del vitt i honom... Och brunt.
Tack ändå, det var bra tips! :up:
 

Liknande trådar

Hundträning Jag har upptäckt att min hund, som inte alls är en vaktig ras, har börjat bete sig lite vaktigt mot/för mig. Han vaktar mig mot barnen...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
12 582
Övr. Hund Hej kloka buke! Jag vänder mig till er för tankar och funderingar. Ber om ursäkt i förväg för långt inlägg. Det är så att vi köpte...
2 3
Svar
41
· Visningar
7 471
Senast: Sesca
·
Hundhälsa Hej, jag känner mig väldigt handfallen inför situationen jag är i, behöver alla tips, råd och synpunkter som finns. Jag känner att jag...
Svar
7
· Visningar
4 388
Senast: s957
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 317
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp