Present till ridlärare?

Ceta

Trådstartare
Nu är ju terminen snart slut, och jag och en vän i min grupp vill ge en present till vår lärare. Vi har båda ridit för henne i ca10 år, och har hjälpt henne med hennes hästar lite smått emellanåt och så. Iår kände vi att vi ville ge henne något roligare än en cholkadask, så någon som har ett (bra) förslag?
Alla tips mottages! :D

(hon är i 30 års åldern, har en tävlingshäst, ett avelssto och en unghäst och en hund... ifall detta får inspirationen att flöda ;) )

/Dea
 
Sv: Present till ridlärare?

I min dotters grupp samlade vi ihop pengar och köpte en ganska stor korg med lite olika 'roliga' matgrejor. Ett par flaskor vin, godis, kex, ost, frukt och sånt. Sånt där som hon kanske inte unnar sig i vanliga fall.
 
Senast ändrad:
Sv: Present till ridlärare?

Det tycker jag är en fin idé :) Men dels är vi bara två som skall lägga ihop (vi tänkte väl lägga 100 kr var iofs) och dessutom "brukar" hon få det ganska ofta vad jag förstår... hade velat ge något "roligare"... vet inte vad bara ;)
 
Sv: Present till ridlärare?

Presentkort på massage?

Ett år fick alla vi ridlärare presentkort på helkroppsmassage i julklapp av ridklubben. Det var den bästa julklapp från jobbet jag har fått...
 
Sv: Present till ridlärare?

det hade varit en bra idé :laugh: Vet inte hur bra massage man får för 200kr bara :angel:

(fast ett presentkort på 200 kr räcker ju en bit på vägen iaf... :))
 
Sv: Present till ridlärare?

Kan ni inte gå ihop hela gruppen då? Så behöver ju ingen av er lägga särskilt mycket och ni ändå får iihop till en massagebehandling/spabehandling.
 
Sv: Present till ridlärare?

nej iofs, men har inte kontakt med resten av gruppen ;) har dem inte ens på fb :o

angelwings: skulle kunna vara en idé...
 
Sv: Present till ridlärare?

Ett presentkort på en retaruang då? Visserligen kommer man kanske inte så långt på 200 men maten är ju betald i alla fall. Hur som helst behöver hon ju inte betala så mycket själv.
 
Sv: Present till ridlärare?

Vi brukade bjuda på mat! Hade en i gruppen som var riktigt duktig på att laga met, så det blev middag med efterrätt, vi la inte särskilt mycket var. Vet även en grupp som brukar bjuda på restaurang eller bjuda hem på middag (Vi åt på klubben)
 

Liknande trådar

Träning Jag har en häst som är mer påverkad av andra hästar än de tidigare hästarna jag haft. Lite tydligare förklaringar om olika situationer...
Svar
7
· Visningar
2 366
  • Låst
  • Artikel
Dagbok På grund av att min skadade/inflammerade axel börjat göra allt mer ont så gjorde jag ett bryskt avbrott i all styrketräning...
Svar
0
· Visningar
608
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Välkommen till teminsstarten på Stall Hästlyckan. Härmed meddelas att du blivit antagen till årets nybörjargrupp för vuxna och vi...
64 65 66
Svar
1 300
· Visningar
47 663
Senast: bollen__
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 127
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp