Prestige X-breath dressage

Jjuulliiaaa

Trådstartare
Hade ut sadelutprovaren idag och den enda sadeln som passade både mig och hästen var en Prestige x-breath. Skulle gärna se bilder på olika färgkombinationer och höra åsikter om sadeln innan jag bestämmer mig då priset är ganska saftigt.. :banana:
 
Nu har jag inte en dressyrsadel men har precis köpt en prestige roma jump.
Är gryyymt nöjd med den! Så skönt och bra stöd. Passar både mig och pållen!
Det jag kan säga är att jag bara har hört bra saker om prestige sadlar :). Jag skulle köpt!
 
Nu har jag inte en dressyrsadel men har precis köpt en prestige roma jump.
Är gryyymt nöjd med den! Så skönt och bra stöd. Passar både mig och pållen!
Det jag kan säga är att jag bara har hört bra saker om prestige sadlar :). Jag skulle köpt!
Håller med om att det är bra sadlar, har haft både hopp och dressyr tidigare men vill gärna ha mer info om just denna modellen :)
 

Liknande trådar

Utrustning Då fröken häst är en riktig prinsessa på ärten så har hon bestämt sig för att sadeln inte passar längre. Teorin är att den blev för smal...
Svar
4
· Visningar
692
Senast: Jeps
·
Utrustning Okej… Utprovad sadel. Verkar ligga balanserat och vippar inte, i stallgången. Vid rörelse (vid hand) så rör sig sadeln mycket bak, i...
Svar
11
· Visningar
1 631
Senast: caballus
·
Utrustning Jag har i dagsläget en Lippo Marcello 17,5" hopp-/allroundsadel som passades ut av erfaren sadelutprovare för två år sedan och som har...
Svar
0
· Visningar
385
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 506
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp