Pris ta bort tandsten

fejt

Trådstartare
Är det någon som vet ungefär vad det kostar att ta bort tandsten på en katt?
 
Hos min nuvarande veterinär finns ett tandstenspaket som går på 2000 kr. Har för några år sedan lämnat in hos annan veterinär för 1500 kr. Det kanske kan ge en liten riktlinje om summan i alla fall
 
Hos min nuvarande veterinär finns ett tandstenspaket som går på 2000 kr. Har för några år sedan lämnat in hos annan veterinär för 1500 kr. Det kanske kan ge en liten riktlinje om summan i alla fall

Jag, det stämmer nog. Minns att distriktsvet i Arvika tog 1700 kr då dom gjorde det på Såfin och det var länge sedan, ca 7 år sen.
 

Liknande trådar

Katthälsa Har ni tandvårdsrutiner? Några bra produkter? Jag har varit nästan löjligt förskonad från katter med tandproblem hittills. Hanoo hade...
Svar
13
· Visningar
477
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag var till veterinären med en av hundarna i tisdags för att fixa tänderna, veterinären kollade på honom för ett par veckor sedan och...
2
Svar
32
· Visningar
2 812
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Upptäckte att min vuxna hund på snart 7 år tappat en tand! En framtand i underkäken (en av de mittersta). Kommer ringa veterinären på...
Svar
6
· Visningar
494
Senast: Takire
·
Katthälsa Mamma ringde nyss och berättade om senaste veterinärbesöket och funderar lite. Katten: Född 2008, inomhuskatt, pigg, lekfull men klart...
Svar
4
· Visningar
907
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp