Proposition?

I vilket sammanhang?
En sorts proposition är ju förslag som regeringen lägger fram till riksdagen.
En annan sorts proposition är "annonseringen" av tävling, där all information om tävlingen finns.
 
Det är din fjärde tråd du startar med frågor som gäller tävlande och TR. Det finns ingen klubb i närheten av dig som ska hålla en grönt kort-kurs som du kan gå på? Tror att du skulle Tycka det var kul och du skulle kunna ställa frågor direkt till kursledaren.
 
Det är din fjärde tråd du startar med frågor som gäller tävlande och TR. Det finns ingen klubb i närheten av dig som ska hålla en grönt kort-kurs som du kan gå på? Tror att du skulle Tycka det var kul och du skulle kunna ställa frågor direkt till kursledaren.
Du tror inte att hen går en grönt kort-kurs och har fått hemläxa?

/Lady_S
 

Liknande trådar

Dressyr Nästa helg ska jag tävla RM/DM för lektionsryttare i dressyr. Det ska bli jättekul såklart! I propositionen står det att det är...
Svar
8
· Visningar
1 002
Senast: Sirap
·
IT & mobiler Någon som är bra på Access och SQL? Jag föesöker räkna ord i ett fält i en rad och ska jämföra antalet ord/tecken i alla rader med...
Svar
5
· Visningar
423
Senast: ascha
·
Övr. Djur Jag har helt snöat in på fågelfilmer på Youtube, följer snackpåsen Beaker och hans flickvän Tinkerbell och dotter Ducky slaviskt. Ser...
2
Svar
21
· Visningar
1 621
Senast: BornAgain
·
Hur är klimatet hos er på eran ridklubb/i eran förening? Säger alla hej till alla? Hjälper man varandra? Har ni stallvärdar och/eller...
Svar
4
· Visningar
1 420
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp