Räkna ut sin promenad i km?

Ishtar

Trådstartare
För längesen hade nån en länk här till en sida där man kunde markera ut sin hundprommis på en karta, sen räknades sträckan ut i km.

Nån som har kvar länken? Vet inte riktigt vad jag ska använda för sökord i forumet... :confused:
 
Sv: Räkna ut sin promenad i km?

På eniro kan man mäta, blir väl inte så exakt med tanke på att stigar och liknande inte finns med men man får en ganska bra bild i alla fall :)
 
Sv: Räkna ut sin promenad i km?

Aha, ny funktion som jag inte visste om. Perfekt, tack!
Då vet jag att dagens runda runt i villaområden var 4 km lång.

Det är soligt ute och 4 grader plus idag! :laugh: :bump:
 
Sv: Räkna ut sin promenad i km?

Vilken rolig funktion! Nu har jag suttit och mätt upp alla rundor jag brukar ta!
 
Sv: Räkna ut sin promenad i km?

jogg.se, där brukar en i stallet mäta ut våra standard ridturer. har inte provat själv ännu
 
Sv: Räkna ut sin promenad i km?

iform.se har en liknande funktion med bättre karta än jogg.se

Inte för att jag har nån hund men trevligt att veta hur långt man rider ;)
 
Sv: Räkna ut sin promenad i km?

*kl*
Visste inte att det fanns såna hrä finesser på nätet. Vilken kul (o nyttig) funktion! Inser att jag går kortare sträckor än jag trodde, skäms på mig! :o

Nu har jag provat alla 3 tjänster. Både jogg.se, iform.se o eniros o jag måste säga att den sistnämnde var klart bäst.
 
Sv: Räkna ut sin promenad i km?

Jag har min Sony eriksson telefon med inbyggd stegräknare den räknar ut steg-km och kalorier, perfa när man ska mätta ut tränings rundor till Doggsen!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Annorlunda rubrik jag vet :D . Jag söker efter riktigt bra glasögon till hund för sitt användas framförallt vid turskidåkning...
Svar
2
· Visningar
589
Senast: Acto
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
985
Senast: tanten
·
Kläder & Bli fin Vi fick lite bebiskläder av en släkting som denne haft i en källare. Mest troligt i alla fall för alla plagg luktade väldigt unket...
Svar
6
· Visningar
807
Senast: Zacci
·
Fritid Jag ska leta efter ett hotell en vecka och har alltid använt booking.com utan några problem, men den senaste tiden har klagomålen...
Svar
10
· Visningar
676
Senast: Tuvstarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Världscupsfinalerna
  • OS i Paris 2024 (dressyr)

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp