Bukefalos 28 år!

Reklam PÅ inlägg

Gnist

Trådstartare
Ja, det tycker jag är rätt så störigt faktiskt :crazy:

bukeannons.jpg


Varför blir det så?
 
Sv: Reklam PÅ inlägg

Väldigt mysko, så skall det inte bli. Blir det alltid så? Vilken webbläsare, operativ-system har du?
 
Sv: Reklam PÅ inlägg

Inte alltid, men ibland.

Har vista basic och surfar på opera.
 
Sv: Reklam PÅ inlägg

För mig har det varit toppbannern, de gånger reklamen lagt sig där den inte ska vara.
 
Sv: Reklam PÅ inlägg

Tipps till er alla använd ingen annan webbläsare än Firefox. Då fungerar de flesta sidor bra. Har inte haft problem med Buke annat än att sidan "går ner" många gånger på kvällen.
Annars har jag provat IE8 och det blir mycket problem.
Apropå det vet du Gunnar varför sidan går ner 2-5 minuter flera gånger på kvällen?
Detta då jag har varit inloggad på olika ställen och med olika uppkopplingar (inte alltid inloggad). Bara en undran :)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Reklamen har exploderat i min FB. När man vill ta bort reklam så hänger sig datorn och står och laddar trots man bara tagit bort en...
Svar
2
· Visningar
358
Senast: Elo
·
Tjatter Jag fick upp reklam på min FBsida om Jonas von Essen där han gör reklam för sin minneskurs online. Givet, vem vill inte förbättra sitt...
Svar
11
· Visningar
747
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Jag ska inte åka till USA om deras dasspapper är så uselt så det är en grej att man blir ren i röva när man använder det.
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 405
Senast: Murphy
·
Kultur Någon mer som hunnit se första delen? Vad tyckte ni? Det har ju gjorts reklam i flera månader om detta stora projekt från SVT, har de...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
9 739
Senast: yennork
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp