Renovering av "mitt" hus

Haha ja det är det verkligen! Den ska gå från hallen nere och vidare upp i hallen uppe. Många kanske tycker den är "för mycket" men jag älskar den :love:

Jag håller med @tanten, de är verkligen "du" :love: Det är ju det viktiga, huvudsaken är ju att man trivs själv. Jag är övertygad om att en del avskyr de tapeter jag gillar och att det absolut är för mycket furu i mitt hus (vilket jag inte tycker då ;) :D).

De gamla tapeterna från 70-talet som är kvar i mitt hus verkligen suger energi ur en, de är helt vidriga.
 
Jag håller med @tanten, de är verkligen "du" :love: Det är ju det viktiga, huvudsaken är ju att man trivs själv. Jag är övertygad om att en del avskyr de tapeter jag gillar och att det absolut är för mycket furu i mitt hus (vilket jag inte tycker då ;) :D).

De gamla tapeterna från 70-talet som är kvar i mitt hus verkligen suger energi ur en, de är helt vidriga.
Ja smaken är ju som baken, både bred och delad :p brorsan har mycket furu, gillar lite murriga färger och avskyr den vita tapet han har i vardagsrummet medan min mamma älskar den (hon har samma i sitt vardagsrum). Och ofta kan det vara snyggt hos andra även om man själv inte vill ha det


Jag dubbelkollade med maken och han höll med om att det var mina färger, och han tycker det blir jättebra :D @tanten
 
Övre delen av hallen är färdig!
Jag är så himla nöjd.
IMG_20180301_174642.jpg
 

Liknande trådar

Hemmet OK, nu kommer typ en bekännelse om hur okunnig och totalt o-vuxen jag är gällande dessa saker, och att jag kanske borde vända mig till...
Svar
11
· Visningar
8 402
Senast: ch791022
·
Hemmet Jag har ju ett helt hus att måla/tapetsera, och jag behöver ofta mogna in i sådana beslut. Så jag vill gärna ha era erfarenheter vad...
2 3
Svar
47
· Visningar
13 660
Senast: Chili
·
Hemmet Vi håller på att renovera ett 70-tals hus, de förra ägarna har inte gjort så mycket i huset mer än lite tapetsering och målning så vi...
Svar
3
· Visningar
8 354
Senast: hvala
·
Hemmet Japp, dagens i-landsproblem kommer här! Jag bor med sambo och en katt i ett hus på ca 120 kvm. Huset hyr vi av min sambos mor, och...
Svar
19
· Visningar
2 118
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp