Resa med barn i mars

Mayalv

Trådstartare
Vi planerar att resa bort 2-3 v i mars 2018. Det är jag, min sambo och våra barn (födda 2014 resp 2017). Är det ngn som har ngt tips på varmt resemål som kan passa med så pass små barn? Både jag och min sambo har rest mkt och bott mkt utomlands men hittills har vi inte kommit fram till vart vi ska åka..

Våra krav är
*barnvänligt
*"garanterat" varmt i mars (vet att man inte styr vädret. Men så solsäkert som det nu kan bli)
*gärna rimliga priser

Helt ok att det blir längre flygresa.

Tacksam för tips!
 
Vi planerar att resa bort 2-3 v i mars 2018. Det är jag, min sambo och våra barn (födda 2014 resp 2017). Är det ngn som har ngt tips på varmt resemål som kan passa med så pass små barn? Både jag och min sambo har rest mkt och bott mkt utomlands men hittills har vi inte kommit fram till vart vi ska åka..

Våra krav är
*barnvänligt
*"garanterat" varmt i mars (vet att man inte styr vädret. Men så solsäkert som det nu kan bli)
*gärna rimliga priser

Helt ok att det blir längre flygresa.

Tacksam för tips!


Florida?
Sydafrika?


Vill ni kunna bada eller är det inget krav?
 
Vi planerar att resa bort 2-3 v i mars 2018. Det är jag, min sambo och våra barn (födda 2014 resp 2017). Är det ngn som har ngt tips på varmt resemål som kan passa med så pass små barn? Både jag och min sambo har rest mkt och bott mkt utomlands men hittills har vi inte kommit fram till vart vi ska åka..

Våra krav är
*barnvänligt
*"garanterat" varmt i mars (vet att man inte styr vädret. Men så solsäkert som det nu kan bli)
*gärna rimliga priser

Helt ok att det blir längre flygresa.

Tacksam för tips!


Kan inte uttala mig om punkten "barnvänligt" för jag var där utan barn. Men Förenta Arabemiraten? Jag och en kompis var i dubai i mars, varmt i vattnet, varmt land. Sjukt bra flyg.

Enda nackdelen är att har man fel kläder på sig som kvinna så lär du bli varse det.
 
Vi har varit på Gran Canaria ett par gånger i mars och jag tycker att det har varit väldigt lagom varmt med små barn. Och det finns ju mycket barnvänliga hotell att välja på såklart.
 
Vi planerar att resa bort 2-3 v i mars 2018. Det är jag, min sambo och våra barn (födda 2014 resp 2017). Är det ngn som har ngt tips på varmt resemål som kan passa med så pass små barn? Både jag och min sambo har rest mkt och bott mkt utomlands men hittills har vi inte kommit fram till vart vi ska åka..

Våra krav är
*barnvänligt
*"garanterat" varmt i mars (vet att man inte styr vädret. Men så solsäkert som det nu kan bli)
*gärna rimliga priser

Helt ok att det blir längre flygresa.

Tacksam för tips!
Jag säger, som den upprepande papegoja jag är, som vanligt Mexico. Var där med bebis i vintras och drar i vinter igen (för då 6e gången :D ). Underbart klimat, barnvänligt på alla sätt med fina stränder, barn är välkomna överallt och till föräldrarna finns smarriga margaritas ;)
 
Vi åkte med bebis (7mån) till Phuket i Thailand i mars iår.
Helt underbart var det och om det inte tar sig snabbt med nr två så åker vi i mars igen :D
 

Liknande trådar

  • Låst
Hundavel & Ras Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
12 294
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i ett dilemma med mig själv ang trådrubriken. Jag har alltid haft lite svårt för att bli bjuden på saker, ekonomiskt...
2
Svar
34
· Visningar
4 731
Senast: _Taggis_
·
Hästmänniskan Då våran lektionsverksamhet är relativt liten med ridlekis och ridskola 4 dgr i veckan på tisdagar, onsdagar, torsdagar och lördagar och...
2
Svar
24
· Visningar
1 870

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp