Restaurang Sundsvall

Piek

Trådstartare
Jag och sambon åker till Sundsvall i helgen och tänkte bjuda ut hans farmor på restaurang. Sist åt vi på Rå vilket var väldigt gott :D

Nu vill vi testa något annat så vilken är Sundsvalls bästa restaurang? Vi är inte kräsna utan äter det mesta :D helst inte burgare dock
 
Tuppen är utan tvekan den bästa jag ätit på i Sundsvall. Dock inte den billigaste ;) . Men helt klart värt sitt pris :)
 
Nu var det typ hundra år sen jag bodde i Sundsvall så lita inte på mig, men då bodde jag granne med Oscar och käkade där jämt, alltid jättebra.
 

Liknande trådar

Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 187
Relationer Jag bor med familj man och två barn i skolpliktsålder i Göteborg, träffen är i Dalarna en lördag i september. Med kalas så lär bli sent...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 021
Senast: lil-sis
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 109
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Pga klimakteriet och medicinbiverkning stack vikten rejält uppåt. Jag tycker att jag har provat allt. LCHF (funkade Inte, för mycket...
14 15 16
Svar
304
· Visningar
23 296
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp