Resultatlöst sökande efter Helge i sjö

Jag tror inte det kommer hitta honom i livet, inte efter så lång tid och med så dålig terräng som det är i Roslagen. Stackars Helge och stackars matte. :(
 
Springer där varg däruppe?? Jag menar om han fastat, eller ramlat och dött så finns ju risken att dem kanske ätit på honom och grävt ner dela av kroppen. Eller så är det helt enkelt en kotte som tyckte det blev bra med en gratis häst!
 
Med tanke på vilket sökarbete om gjorts så börjar jag nästan tro att någon har tagit honom och han står i en lada någonstans nu. Hade han dött så hade man nog hittat kroppen, iaf delar av den, vid det här laget kan jag tycka.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Hästar som blir sjuka eller skadade på kvällar och helger kan få vänta länge på veterinär trots att Sveriges alla djurägare ska ha...
Svar
1
· Visningar
382
Senast: Bufera
·
  • Artikel
Hästnyheter Kvällen före julafton blev kallblodet Urre skrämd och försvann ur sin hage i Södra Gagnet, Helgum, Sollefteå kommun. Trots intensivt...
Svar
0
· Visningar
400
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Nu söker Svenska Ridsportförbundet en ny generalsekreterare. Personen ska bland annat utveckla förbundets verksamhet och ansvara för...
Svar
0
· Visningar
331
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Parasiters resistens mot avmaskningsmedel kan vara ett hot mot hästars hälsa. Nu söker en veterinärstudent 100 svenska hästar för en...
Svar
0
· Visningar
389
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Valp 2024
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp