Ridstövlar med tåhätta

Sattyg

Trådstartare
Jag är på jakt efter ridstövlar med stålhätta eller komposit men jag hittar bara skor. Finns det ens såna stövlar? :confused:
 
Jag vet att en kompis till mig hade ett par Carlskrona-stövlar med stålhätta men det är minst tio år sen. Jag hittade ingen återförsäljare till de stövlarna överhuvudtaget när jag letade stövlar sist, så vet inte ens om de finns kvar på marknaden.
 
Jag vet att en kompis till mig hade ett par Carlskrona-stövlar med stålhätta men det är minst tio år sen. Jag hittade ingen återförsäljare till de stövlarna överhuvudtaget när jag letade stövlar sist, så vet inte ens om de finns kvar på marknaden.

Tänkte just på dom, men det var ju ett tag sen man hörde om sådana.
 
Men Carlskrona hade väl inte stålhätta? Bara att fotdelen var gjord i cellgummi precis som Graningekängor när jag var liten.
 

Liknande trådar

Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 885
Senast: valy
·
Utrustning Köpte nyligen nya ridstövlar och har problem med att dom är jätte hala plus att dom färgar av sig. Stövlarna är bruna förutom...
Svar
1
· Visningar
689
Senast: Fiorano
·
Utrustning Halloj! Behover köpa ridstövlar men problemet är att jag har väldigt smala ben men strl 39 i skor.. dem som passar runt smalbenet är för...
Svar
8
· Visningar
745
Senast: MiniLi
·
Utrustning Jag försöker skärpa mig med vården av mina nya ridstövlar (deniro). Mina andra lite billigare stövlar brukade jag spola av i spolspiltan...
2
Svar
21
· Visningar
1 230
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp