ridstövlar

hast_galen

Trådstartare
Hjälp! Jag håller på att bli tokigt, jag måste hitta ett var nya ridstövlar då mina hänger på sista versen, haft dom över 10 år så tycker det är Dax med ett par nya, men det var dock inte så lätt att hitta som jag trodde, :banghead: jag har tjocka vader ca 39 med ridbyxor och korta ben och tittat olika ställen och det är jätte svårt att hitta :cry: så behöver hjälp vad har ni för nått eller vad kan ni tips om? Max pris är 300kr, har idag ett par mountain horse sportive high rider vilketjag har älskat men nu börjar de bli riktigt dåliga :cry: hjälp,
 
Hjälp! Jag håller på att bli tokigt, jag måste hitta ett var nya ridstövlar då mina hänger på sista versen, haft dom över 10 år så tycker det är Dax med ett par nya, men det var dock inte så lätt att hitta som jag trodde, :banghead: jag har tjocka vader ca 39 med ridbyxor och korta ben och tittat olika ställen och det är jätte svårt att hitta :cry: så behöver hjälp vad har ni för nått eller vad kan ni tips om? Max pris är 300kr, har idag ett par mountain horse sportive high rider vilketjag har älskat men nu börjar de bli riktigt dåliga :cry: hjälp,
Menar du 3000 eller 300? Tror inte du hittar något för 300 ens begagnat. Ariat finns i många olika vadvidder och höjder men är osäker på hur sortimentet ser ut i Sverige.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag letar efter nya höst/vinterstövlar att ha till vardags. Jag skulle vilja ha ett par i stil med Dubarry (fast gärna billigare!), har...
Svar
1
· Visningar
596
Utrustning Har beställd hem ett par ridstövlar från Mountain Horse Venezia High Rider, storlek 38 Tall/Narrow. Fick knappt igen dem första gången...
Svar
16
· Visningar
1 212
Senast: machafuko
·
Utrustning Jag ska nu köpa ett par nya ridstövlar och eftersom jag ej haft några sen tidigare så är det lite svårt att veta hur dem ska sitta och...
Svar
1
· Visningar
934
Senast: Piaff
·
Utrustning Jag behöver VERKLIGEN nya ridstövlar, men har stora bekymmer med att hitta rätt. Jag behöver stövlar som är både långa, vida och stora i...
Svar
3
· Visningar
1 023
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp