Bukefalos 28 år!

Rinnande ögon!

Idas

Trådstartare
Mina ögon har (sedan länge) varit väldigt rinniga av sig. Inte så att de rinner bara av sig själv, men om jag t.ex sitter i solljus eller blåst eller om jag skrattar så rinner de massor! Känns som att jag har "överflöd" på tårar liksom. Ögonen är inte röda eller kliiga, utan bara rinniga.

Finns det nån som har liknande och har något tips på vad man kan göra?
 
Mina ögon har (sedan länge) varit väldigt rinniga av sig. Inte så att de rinner bara av sig själv, men om jag t.ex sitter i solljus eller blåst eller om jag skrattar så rinner de massor! Känns som att jag har "överflöd" på tårar liksom. Ögonen är inte röda eller kliiga, utan bara rinniga.

Finns det nån som har liknande och har något tips på vad man kan göra?

Allergi? Mina ögon rinner gärna om det är medel till hård blåst när jag är ute och jobbar, oavsett om det är pollensäsong eller inte.
 
Mina ögon har (sedan länge) varit väldigt rinniga av sig. Inte så att de rinner bara av sig själv, men om jag t.ex sitter i solljus eller blåst eller om jag skrattar så rinner de massor! Känns som att jag har "överflöd" på tårar liksom. Ögonen är inte röda eller kliiga, utan bara rinniga.

Finns det nån som har liknande och har något tips på vad man kan göra?
Mina rinner också lite till och från. Speciellt om jag behöver kisa och i blåst.

Eftersom jag haft rejäla problem med torra ögon i perioder så är jag bara glad åt det....
 
Jag har rätt ljuskänsliga ögon, så solljus = forsar floder och går knappt att hålla öppna. Har varit så sen jag var liten och är liksom normalt för mig. Har inga fel på ögonen om man bortser från synfelen och de är inte orsak till ljuskänsligheten.
 
Tack för era svar! Känns skumt om det skulle vara allergi när jag inte har några andra symptom? Det kanske är så att jag har extra känsliga ögon helt enkelt..
 
har också rinninga ögon, framförallt höger öga, ljuskänslig och ljust nu är huden helt förstörd under ögat så jag använder Helosan som ansiktscreme/ögoncreme
 
Jag har likadant!
För mig blir det mer om jag har mascara (och väldigt mycket om det då också blåser).
Det rinner ofta från det nedre ögat om jag ligger på sidan och tittar (ex tittar på tv).
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har sen tonåren svettats mycket på nätterna. Det började i samband med att jag sattes in på Cipramil när jag var ca 13. Sen avtog...
2
Svar
35
· Visningar
1 499
Senast: Linn-Nora
·
IT & mobiler Jag ska egentligen testa lite olika brusreducerande hörlurar men det känns som om tiden rinner lite i väg och kanske skulle jag ha lite...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
3 922
Senast: Enya
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 060
Senast: TinyWiny
·
Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
12
· Visningar
522

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp