Robinson 2018

Förstår dock inte hur han kunde välja att bli ihopkedjad med en tjej...:o:confused: Jag hade tyckt det vore asjobbigt (jobbigare!) att behöva uträtta behoven tillsammans med en av motsatt kön, tillräckligt drygt att göra det med en okänd person av samma kön... :cautious:

Sen tyckte jag det var helt galet att alla bara lämnade henne (Helena?) i buren alldeles ensam? Dom hade väll iallafall kunnat sällskapa med en åt gången tiden hon satt? :down:
 
Håller med. Victoria är kanske inte den allra lättsammaste personligheten men jag förstår att hon ruttnar på jargongen.
Nej, hon verkar göra det väldigt svårt för sig. Men han verkar ju helt gräslig, som en förvuxen unge: "varför ska jag inte få säga nåt som jag har irriterat mig på i en vecka?" Och skyller allt på henne.
 
Nej, hon verkar göra det väldigt svårt för sig. Men han verkar ju helt gräslig, som en förvuxen unge: "varför ska jag inte få säga nåt som jag har irriterat mig på i en vecka?" Och skyller allt på henne.
Ja han är vidrig. Det sorgliga är att ingen annan i laget har reagerat på hans dumheter på ett mer konstruktivt sätt. Det blir så fel när det bara tas upp i samband med att någon annan också beter sig dumt. Så lätt för honom att ta det som ett kvitto på att han har rätt.

Men Pascal verkar klok och fin. Hoppas att de andra åtminstone fick sig en liten tankeställare.
 

Liknande trådar

Tjatter Robinson är tillbaka, Anders Lundin likaså! Vilka tittar och vad tänker vi?
Svar
12
· Visningar
262
Senast: Piaff
·
Hemmet Uttag och strömbrytare som passar till 1900-talshus? I huset är det just nu väldigt blandat med gammalt från gissningsvis 60-talet...
Svar
14
· Visningar
383
Senast: Praefatio
·
Tjatter Kan det vara dags att återuppväcka vår gemensamma aktion från 2018? Gemensam regndans. Nån måste göra nåt åt detta elände. Låt det vara...
20 21 22
Svar
431
· Visningar
17 336
Senast: WildHorse
·
Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 770
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp