Robinson 2018

Nu har jag sett ikapp massor med avsnitt och måste skriva ungefär samma saker som ni redan gjort :D

Marie alltså, gud vilken grym kvinna!! Är så impad av hennes fysiska och psykiska styrka. Och det var en riktigt härlig girl power-triad i sista Robinsontävlingen!

Johane tycker jag är en av de roligare just nue, han tillsammans med Victoria är ju de enda två som är lite witty överhuvudtagete. Hoppas att han får vara kvar ett tag tille men jag vet inte om jag vill se honom som vinnare.

DK har sååååå trist attityd. Verkar vara konstant sur och negativ. Hoppas att han åker ut i nästa öråd (och så verkar det väl bli om ingen ytterligare twist läggs på).

Dessie är ju helt underbar, skulle vilja ha henne som kompis!! Så himla smart och inkännande liksom.

Pascal och Nicoline. Snaaaaark så tråkiga. Och jag förstår inte riktigt vad Nicoline varit elitidrottare inom..?
 
Jag blir lite fascinerad och skrämd när man i andra sociala medier kallar Johan falsk, elak, lat och dålig i tävlingar mm.

Det skrämmer mig att folk verkligen tycks se så mycket dåliga egenskaper hos en person de ogillar och har överseende med dem de gillar. Det är som en spegel av samhället där den man bestämt som syndabock gör allt fel oavsett vad denne personen gör.

Här känns det mest som homofobi, Johan följer inte mallen men att kalla honom bögjävel är politiskt inkorrekt och man hittar på en massa andra fel som är mer politiskt korrekta.
 
Nu har jag sett ikapp massor med avsnitt och måste skriva ungefär samma saker som ni redan gjort :D

Marie alltså, gud vilken grym kvinna!! Är så impad av hennes fysiska och psykiska styrka. Och det var en riktigt härlig girl power-triad i sista Robinsontävlingen!

Johane tycker jag är en av de roligare just nue, han tillsammans med Victoria är ju de enda två som är lite witty överhuvudtagete. Hoppas att han får vara kvar ett tag tille men jag vet inte om jag vill se honom som vinnare.

DK har sååååå trist attityd. Verkar vara konstant sur och negativ. Hoppas att han åker ut i nästa öråd (och så verkar det väl bli om ingen ytterligare twist läggs på).

Dessie är ju helt underbar, skulle vilja ha henne som kompis!! Så himla smart och inkännande liksom.

Pascal och Nicoline. Snaaaaark så tråkiga. Och jag förstår inte riktigt vad Nicoline varit elitidrottare inom..?
Tycker Ida är trist med.
 
Jag har funnit Henrik som rätt sympatisk tidigare men nu känns både han och DK väldigt taskiga och missunnsamma mot i princip alla förutom Ida. Och när de sa att de med lätthet skulle tävla ut Marie, eeeehhh hon har väl visat sig minst lika stark som både Henke och DK, tycker jag.
 
Jag har funnit Henrik som rätt sympatisk tidigare men nu känns både han och DK väldigt taskiga och missunnsamma mot i princip alla förutom Ida. Och när de sa att de med lätthet skulle tävla ut Marie, eeeehhh hon har väl visat sig minst lika stark som både Henke och DK, tycker jag.
Ja, Marie är väldigt stark och en värdig vinnare. Tror Johane valde rätt som tog pengarna och gick. han hade fått svårt att stå i en final.
 
Börjar tröttna på att Dessie är med i alla pakter samtidigt.

Ja, det verkar ju bli jobbigt för henne själv eftersom hon är ganska känslomässigt engagerad. Tycker att Marie resonerade skarpt men schysst om saken. Hon har ju dock rätt mycket mer livserfarenhet att luta sig emot, vilket säkert underlättar.
 
Ja, det verkar ju bli jobbigt för henne själv eftersom hon är ganska känslomässigt engagerad. Tycker att Marie resonerade skarpt men schysst om saken. Hon har ju dock rätt mycket mer livserfarenhet att luta sig emot, vilket säkert underlättar.
Ja, så tänkte jag också. Det Marie sa att om slumpen hade räddat Johan lite för många gånger var klarsynt.
 

Liknande trådar

Tjatter Robinson är tillbaka, Anders Lundin likaså! Vilka tittar och vad tänker vi?
Svar
12
· Visningar
259
Senast: Piaff
·
Hemmet Uttag och strömbrytare som passar till 1900-talshus? I huset är det just nu väldigt blandat med gammalt från gissningsvis 60-talet...
Svar
14
· Visningar
381
Senast: Praefatio
·
Tjatter Kan det vara dags att återuppväcka vår gemensamma aktion från 2018? Gemensam regndans. Nån måste göra nåt åt detta elände. Låt det vara...
20 21 22
Svar
431
· Visningar
17 331
Senast: WildHorse
·
Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 770
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp