Robinson 2018

Han var smart, han hade ändå aldrig kunnat vinna och nu fick han 15000 och godisete.
Han gjorde ett mycket klokt val. tror inte han hade haft ork att slå ut någon av tjejerna. jag är 162 cm och väger 59. Han är 184 och vägde 56. Tror inte kraften hade räckt en vecka till.
men.. Johane måste jag säga har bjudit på många skratt i jämförelse med tex DK eller Henrik. En lurig och glad kille. Dock har jag väldigt svårt för hans dialekt. Men han var en stark kämpe som fick lite mycket gratis skjuts.
 
Jantelagen har många nackdelar men Pascal borde influeras lite av den, fy sjutton vad dryg han är med sitt "jag är bäst". Han är jätteduktig en han är bara för mycket med sitt tjat om hur bra han är och hur rädda alla andra är för honom. Vi har sett både Lillemor och Nicoline ge honom en ordentlig match och det lär ske igen.
 
Jag blir också lite trött på pascals gnat om sin egen förträfflighet och misstänker att det inte är bättre av att befinna sig på samma ö som honom MEN ur spel-perspektiv är det smart. Märks tydligt hur det påverkar de övriga deltagarnas mentala inställning och det boostar hans egna mentala inställning vilket är viktigt nu på slutet.

Men han får gärna tänka lite tystare om hur grym han är :laugh:
 
Nej, det känns faktiskt ganska orättvist, Pascal for ju som en kanon genom banan. Å andra sidan fick han ta en stor smäll/risk genom att faktiskt ha varit utröstad.
 
Jag tor inte alla tävlingar kommer designas som denna som gynnar killar/styrka. I så fall kommer tjejerna ryka en efter en.
 
Finns det någon annan Dessi kan ge sin fördel till än Pascal?
dock verkar han få problem i onsdagens program. Hoppas han åker nu.
 
Nej precis, Ida kommer hon ju inte ge till och Henrik och DK är väl ändå båda svagare hot än Pascal.
Och ingen av dem har varit så dryg. Hon var trött på Pascal redan innan han blev utröstad. Jag tvivlar på att de valde rösta ut honom enbart för han är stark i tävlingar. Urvalet var ju också begränsat, Nicoline mot Pascal.
 
Ni som kan, hur brukar finalene gå till?

Jag läser detta i tv-tablån:
Tidigare deltagare samlas för att diskutera sin tid i Robinson och utse vinnaren. Frågan är om finalisterna spelat sina kort rätt eller om det finns saker som kommer ligga dem i fatet när allt ska avgöras.

Röstar de alltså om vinnaren? Mellan de två sista deltagarna? Då kanske inte Pascal vinner trots allt. För det blir väl mellan honom och Henke eller DK.
 

Liknande trådar

Tjatter Robinson är tillbaka, Anders Lundin likaså! Vilka tittar och vad tänker vi?
Svar
12
· Visningar
305
Senast: Piaff
·
Hemmet Uttag och strömbrytare som passar till 1900-talshus? I huset är det just nu väldigt blandat med gammalt från gissningsvis 60-talet...
Svar
14
· Visningar
413
Senast: Praefatio
·
Tjatter Kan det vara dags att återuppväcka vår gemensamma aktion från 2018? Gemensam regndans. Nån måste göra nåt åt detta elände. Låt det vara...
20 21 22
Svar
431
· Visningar
17 548
Senast: WildHorse
·
Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 051
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp