Rocky har orsakat en olycka

ImagineChange

Trådstartare
Igår åkte jag in till ”stan” för att miljöträna valpen. Vi går på en väg och så kommer det en kille på cykel och svänger ut på vägen vi går på. Och så ramlar han med dunder och brak! Han reser sig och utbrister: ”Jag blev så betuttad i hunden att jag ramlade. Guuud så söt!” :rofl::rofl::rofl:
 
Igår åkte jag in till ”stan” för att miljöträna valpen. Vi går på en väg och så kommer det en kille på cykel och svänger ut på vägen vi går på. Och så ramlar han med dunder och brak! Han reser sig och utbrister: ”Jag blev så betuttad i hunden att jag ramlade. Guuud så söt!” :rofl::rofl::rofl:
:rofl::rofl::rofl::rofl:
Tack för att du delade med dig av denna underbart roliga historia. :laugh::up:
 
SE4kG

Ber om ursäkt, jag försökte lägga in bild förut men misslyckades, fast jag vet hur man ska göra. Får se om det funkar nu då...
 
Igår åkte jag in till ”stan” för att miljöträna valpen. Vi går på en väg och så kommer det en kille på cykel och svänger ut på vägen vi går på. Och så ramlar han med dunder och brak! Han reser sig och utbrister: ”Jag blev så betuttad i hunden att jag ramlade. Guuud så söt!” :rofl::rofl::rofl:
Hundtricket :love:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Var lite aktiv här för några år sedan, men sedan har jag bara kikat in då och då. Nu har jag dock bryderier som jag hoppas få tankar...
2
Svar
30
· Visningar
5 152
Senast: Sel
·
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
2 640
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Jag har en 8-årig hanhund av liten sällskapsras som levt med mig sen han var valp. Jag vill inte gå in på detaljer, men kort sagt så har...
2 3
Svar
57
· Visningar
7 870
Senast: Fetaost
·
Hästhantering Någon här som haft en väldigt nervös och osäker häst? Blev det bättre? Varning för lång text: Köpte min dam i februari, känslig men...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
12 744

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp