Har ett par Roeckl Malia som är så jäkla sköna :up: Aldrig riktigt varit hängiven handsk-användare tidigare, men detta par har övertygat mig helt! :love: Köpte dem med någon rabatt så de var inte så farligt dyra, men annars ligger de i 350-400kr spannet.

De är tunna, smidiga och ger bra grepp utan att "vara i vägen" det minsta lilla. Lite kalla att ha nu på vintern, men går att använda mitt i hetaste sommarvärme utan att kännas varma och svettiga. Har hållit väldigt bra trots att jag använt dem vid allt möjligt utöver massor av ridning. Stort + också för att de är pekskärmsvänliga, men det blir väl fler och fler modeller nu.

Funderar på om det inte borde dyka upp några vintermodeller till fina vår-priser snart nu bara :angel: Då skulle det definitivt kunna tänkas bli ytterligare en Roeckl-modell här :d
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
821
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 601
Kläder & Bli fin Jag har rensat undan bland kläderna då och då under en längre tid, och garderoben är inte längre lika full, men jag kände att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 467
Senast: Badger
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 304

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Valp 2024
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Löss
  • Världscupsfinalerna

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp