Rolig present till ettåring

Mirre

Trådstartare
Kompisens dotter fyller ett snart, var hemma hos dem för ett tag sedan och vi pratade om att det spökar hos mig. Kompisen bad mig berätta om det och dottern totalvägrade sova innan hon fått lyssna på det :D Så det vore ju lite kul att hitta nåt skoj med spöket Laban eller Casper. Men vad? Kläder har hon mängder av så det känns lite tråkigt.
 
Stapeltorn med spöket Laban
Sängkläder
Mjukisdjur
Böcker
Leksaksväska
Pussel
Matset
Väska
Lära gå vagn, perfekt som dockvagn även som lite störrre
Vagnmobil
Sandlådeset

Jag skulle ha problem med att bara köpa en sak :angel:
 
Laban var från början en bokfigur, så jag röstar för en bok. Laban finns nu även för mindre barn och om presenten blir bra kan man följa upp med orginalböckerna när barnet har "vuxit" i dem.
 
Sonen har en bok med spöket Laban där man kan trycka på knappar för att få fram ljud, han älskade den när han var runt året!
 

Liknande trådar

Övr. Barn Frågeställning enligt rubriken. Mina barn är så stora nu att det är mer regel än undantag med kompisar på besök i huset. Det börjar...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 218
Senast: startpompe
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 100
Senast: Pratsch
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 326
  • Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 338
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Jättehungrig katt
  • Kattbilder #9
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp