Roliga övningar med Shettis!

J

juni_cool

Någon som har tips på roliga övningar?Allt från marken till uppsuttet alla tips är välkommana.Jag och mn kompis behöver övningar tills imorgon.:dAlla som ger oss ngn vink är världens snällaste.
 
Sv: Roliga övningar med Shettis!

Ni kan ju bygga upp en agilitybana med hinder, bommar som man ska gå igenom, backa igenom och gå över samt koner och kanske ni kan hitta nån stubbe eller liknande som hästen kan stå på osv. Riktigt kul faktiskt, och går att göra med stor häst också :bump:

Sen kan man ju tömköra den. Jag brukar tömköra våran lilla Pysen ibland i grimma och två ihopknutna grimskaft, och det funkar finfint.
 
Sv: Roliga övningar med Shettis!

Ställa upp en bana med hinder :) Gjort det några gånger jätte kul.
Tömköra.
 
Sv: Roliga övningar med Shettis!

Tack agnes du får härna komma med mer förslag;P
 
Sv: Roliga övningar med Shettis!

TÖMMKÖRA,TRÄNA nh...Leka tafatt är både kul och nh träning,följa john osv.hoppa löst osv!
 
Sv: Roliga övningar med Shettis!

TAck så mkt millan_gulligast
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag läser om och om igen hur hästar som sålds som snälla och lugna plötsligt blir ohanterliga och farliga, och köparen påstår att...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
5 967
Senast: co-SMAD4
·
Hästvård Hej. Jag vill börja med att säga att jag ska ringa veterinär på måndag, så ingen tror att jag inte tänker på det. :) Jag har en ponny...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 424
Senast: Takire
·
Träning Jag har bra och trevliga ridvägar där jag bor, mestadels otrafikerade grusvägar vilket självklart är underbart! Jag har också en paddock...
Svar
5
· Visningar
790
Senast: Elo
·
Kropp & Själ Skulle behöva lite tips… Runt år 2000-2001 kanske så blev jag sparkad i ländryggen i en fotbollsmatch, oprovocerat. Jag ramlade framåt...
2
Svar
22
· Visningar
2 142
Senast: illusion
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp